کد خبر: ۱۳۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 03 December 2015

استاندار البرز گفت: شرایط توسعه خدمات رسانی‌ها به پناهندگان خارجی در البرز فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در جریان بازدید از اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز با تأکید بر توسعه خدمات‌رسانی‌ها به پناهندگان خارجی در این استان اظهار داشت: در این راستا باید شرایط توسعه خدمات در این استان به افراد بیش از گذشته شود.

وی با تأکید بر حفظ کرامت پناهندگان افزود: نگاه عزت‌مندانه به این افراد علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی‌ها به پناهندگان می‌تواند در مقوله امنیتی نیز تأثیرات به سزایی داشته باشد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: بحث پناهندگی امروز دیگر به موضوع جهانی تبدیل شده است و لازم است که با حفظ کرامت این افراد به سمت اهداف مورد نظر برویم.

طهایی با بیان اینکه می‌توانیم با جذب نخبگان پناهنده به توسعه و پیشرفت بیشتر برسیم گفت: این روند در تمامی جوامع جهانی مشهود است و کشورهای دیگر با جذب نخبگان کشورهای دیگر به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر می‌روند ما نیز می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

در ادامه این دیدار مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری البرز نیز طی سخنانی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه خدمات‌رسانی به پناهندگان در این استان بیش از پیش شود گفت: ما وظایف متعددی داریم که باید همگی این وظایف را به صورت دقیق و اصولی انجام دهیم.

قاسم جهانبخش با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان البرز و وجود اتباع خارجی افزود: هم اکنون در حوزه اتباع خارجی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی کمبودها و مشکلات را در این بخش از بین ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی