کد خبر: ۱۳۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 03 December 2015

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از ظرفیت دستگا‌ه‌های اجرایی و فرهنگی استان البرز در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده می‌شود، گفت: باید به مقوله امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک امر مهم و همگانی در جامعه اهمیت داده شود.

سردار بخشعلی کامرانی صالح ضمن قدردانی از حمایت آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در البرز، اظهار داشت: به واسطه حمایت‌های بی دریغ ائمه جمعه استان و ارائه پیشنهادات، طرح‌ها و دیدگاه‌های سازنده در حوزه امنیت با یاری خداوند متعال بسیاری از مشکلات در بعد عفاف و حجاب و مفاسد اجتماعی حل شده است و امیدواریم در آینده نیز با پشتیبانی و حمایت‌های قاطع مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و مردم شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم .

کامرانی صالح با بیان اینکه 25 دستگاه در حوزه موضوعات فرهنگی فعالیت دارند، افزود: با توجه به وضعیت خاص استان البرز در زمینه تنوع قومیت‌ها، جمعیت مهاجر پذیر ، وجود 4 زندان در سطح استان و حاشیه نشینی باید با تدابیر خاصی که در حوزه فرهنگی صورت می‌گیرد از ظرفیت‌های این دستگاه‌ها در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و بی بند و باری بهره برد.

وی گفت: دشمن در حال حاضر در قالب جنگ سخت و نرم با امکانات بسیار پیچیده و پیشرفته بر مقوله‌های فرهنگی کشورمان برنامه‌‌ریزی می‌کند و با بکارگیری تلفیقی از جنگ سخت و نرم به تعبیر خودشان به عنوان قدرت هوشمند به تخریب فرهنگ اسلامی ما اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: اگر جامعه بخواهد از معضلات امنیتی و ناهنجاری‌های اجتماعی رها شود باید به مقوله امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک امر مهم و همگانی در جامعه اهمیت داده و در تمامی بخش ها آن را اجرایی کند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از آنجایی که مردم از پلیس انتظار دارند تا در بحث امنیت نیازهای آن‌ها را برآورده سازد، نیروی انتظامی را نقطه اتکاء و ملجا امید دانسته و خوشبختانه با توجه به روحیه ایثارگری که در سطح نیروی انتظامی حاکم بوده و تمامی ماموریت هایش تجلی امر به معروف و نهی از منکر است ، خوشبختانه تا کنون در این زمینه رضایت مردم حاصل شده است.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از سوی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان کرج به فرمانده انتظامی استان البرز، از تلاش های شبانه‌روزی این فرماندهی در حوزه امنیت اجتماعی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی