رئیس اتاق اصناف چرام گفت: 153 مورد تاکنون شکایت مردمی داشتیم که 90 مورد پرونده مختومه شد و 63 مورد جهت شروع جرم و پرداخت جریمه نقدی به تعزیرات معرفی شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 06 December 2015
رئیس اتاق اصناف چرام گفت: 153 مورد تاکنون شکایت مردمی داشتیم که 90 مورد پرونده مختومه شد و 63 مورد جهت شروع جرم و پرداخت جریمه نقدی به تعزیرات معرفی شد.

علی بذرکاردر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به گزارشی از عملکرد اتاق اصناف این شهرستان، اظهار کرد: ساماندهی و توجیه صنوف مختلف مبنی بر شرکت فعال آنان در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله اقدامات ما در سال جاری بوده است.

رئیس اتاق اصناف چرام تشکیل و ساماندهی بسیج اصناف را از برنامه‌های این دستگاه در چرام ذکر کرد و عنوان داشت: کلاس‌های آموزشی اصناف به منظور بالا بردن سطح اطلاعات عمومی بازار و آگاهی بخشی با قوانین و مقررات نظام صنفی جدید نیز برگزار شد.

تشکیل 12 جلسه با هیئت مدیره هر اتحادیه به منظور الزامی بودن رعایت قوانین و مقرارت قانون نظام صنفی از دیگر مواردی بود که بذرکار به آن اشاره داشت و ابراز کرد: 153 مورد تاکنون شکایت مردمی داشتیم که 90 مورد پرونده مختومه شد و 63 مورد جهت شروع جرم و پرداخت جریمه نقدی به تعزیرات معرفی شد.

وی تعداد واحدهای صنفی پلمب شده را به دلیل نداشتن جواز کسب 7 مورد دانست و خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای صنفی بازرسی شده توسط بازرسان اتاق اصناف چرام در نیمه اول سال به صورت محسوس 400 مورد بوده است.

این مسئول، اضافه کرد: تعداد واحدهای صنفی بازرسی شده به صورت نامحسوس نیز 200 مورد بوده است.

بذکار، گشت مشترک مبنی بر فعالیت خبازی‌ها به منظور نظارت بر حسن انجام کار و نظارت و بازرسی مدام در سطح بازار در خصوص اتیکت گذاری اجناس، رصد قیمت اجناس از اقدامات اتاق اصناف چرام ذکر کرد.

شناسایی اعضا شاغل در مرکزهای مختلف و فعال جهت اخذ کارت مباشرت، نظارت دقیق بر فروشگاه‌های مشخص در چشمه بلقیس از دیگر مواردی بود که رئیس اتاق اصناف چرام به آن اشاره کرد.

وی، تعداد پروانه کسب صادر شده در سال جاری را 50 قطعه نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :