نخستین یادواره شهدای روحانی ، طلبه و دانشجوی ابرکوه از طرف دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ابرکوه در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 08 December 2015

به گزارش تابناک یزد،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در این آیین گفت: امروز اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی بخاطر رشادتها و جانفشانی شهدا است که با نثار خون پاکشان این اقتدار را رقم زدند.

عباس علوی راد اظهار کرد: امیدواریم با تلاش در راه توسعه و پیشرفت علمی ره رو شهدای والا مقام و ترویج فرهنگ شهادت گام برداریم .
وی همچنین به بخشی از فعالیت دانشگاه اشاره کرد و از ثبت نام در رشته دکترای علوم اقتصاد خبرداد و افزود: ثبت نام در رشته دکترای تخصصی علوم اقتصاد برای پذیرش در مهرماه سال 95 از امروز آغاز شده است و تا یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.
در این آیین مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان یزد بابیان اینکه روز 16 آذر روز تولد مرگ برامریکا بود گفت : 16 آذر روز شناخت امریکا بعنوان مظهر استکبار است .
حجت الاسلام مهدی حرزاده بااشاره به اینکه همیشه آمریکا با ایران سر دشمنی دارد اظهار کرد: امریکا بارزترین مظهر استکبار جهانی است.
وی افزود: کودتای 28مرداد 1332، کودتای نوژه ، به آتش کشدین ناو ایران در سال 67، نابود کردن هواپیمایی مسافربری ایران، حمله به صحرای طبس ، حمایت از صدام در جنگ 8 ساله، راه اندازی شبکه های ماهواره ای برای از بین بردن بنیان خانواده های ایرانی از نشانه و مستندات دشمنی امریکا با ایران می باشد.
این مسئول تاکید کرد: اما کشور ما بخاطر رهبریهای حضرت امام خمینی (ره) ، پایمردی شهدا و درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری ، امروز یک کشور مقتدردنیا است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :