کد خبر: ۱۴۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 14 December 2015
رحیم بنامولایی ظهر امروز در حاشیه نشست با هیئت اوکراینی در استان البرز اظهار داشت: استان البرز قابلیت‌های فراوانی را در حوزه فعالیت‌های اقتصادی دارد لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه و پیشرفت را در استان فراهم آوریم که یکی از مهمترین اقدامات افزایش مشارکت‌ها با هیئت‌های خارجی است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه همکاری با اوکراین افزایش تولید در ایران را به همراه دارد افزود: در این راستا باید با مشارکت‌ها زمینه افزایش تولید داخلی و ارتقای دانش فنی و وصل شدن به بازار صادراتی را داشته باشیم.

بنامولایی با اشاره به اینکه هیئت اوکراینی برای واگذاری بخشی از اراضی و مراتع این کشور برای کشاورزی و دامپروری اعلام آمادگی کرده است، افزود: در این راستا هم‌اکنون در حال بررسی این مهم هستیم.

در ادامه این نشست نائب رئیس اتاق بازرگانی اوکراین نیز با بیان اینکه مشارکت و سرمایه‌گذاری نیازمند اعتماد سازی است،‌ گفت: هم اکنون مشارکت با اتاق بازرگانی البرز فراهم شده و این گامی به سمت موفقیت است.

میخایلو نپرون افزود: اتاق بازرگانی غرب اوکراین به عنوان پل ارتباطی مناسبی میان اوکراین و اروپا است.

وی با اعلام اینکه قرارداد منعقد در منطقه آزاد تجاری این کشور با اروپا ار ابتدای ژانویه به طور رسمی آغاز می‌شود، تأکید کرد: بر این اساس مشارکت و سرمایه‌گذاری استان البرز بستر را برای صادرات کالاهای این استان از غرب اوکراین به اروپا همواره خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی