کد خبر: ۱۴۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 15 December 2015

دانه پاشي برای پرندگان در تالاب هاي نقده

تابناک آذربایجان غربی: در پی بارش برف و یخ بستن تالاب های نقده دوستداران محیط زیست این شهرستان اقدام به دانه پاشی برای پرندگان این تالاب ها کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما رئیس اداره محیط زیست نقده گفت: با بارش برف و یخ بستن تالاب های این شهرستان احتمال گرسنه ماندن و تلف شدن پرندگان مهاجر و بومی این آبگیرها وجود دارد.

سفری افزود: دوستداران محیط زیست در این روزهای سرد زمستان با پخش 300 کیلوگرم دانه به کمک پرندگان تالاب های نقده شتافتند.

وی به شکارچیان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و احتمال نزدیکی پرندگان به مناطق شهری، شکارچیان از شکار آنها خودداری کنند.


کسب مقام دوم کشوری کیک بوکسینگ کاران مهابادی

کیک بوکسینگ کاران مهابادی ، مقام دوم مسابقات کیک بوکسینگ کشوری را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در این رقابت ها تیم مهاباد با 11 شرکت کننده توانست 10 مدال کسب کند که شامل 3 مدال طلا ، 6 مدال نقره و یک مدال برنز است.

همچنین مهاباد در بخش تیمی حائز مقام دوم شد. ابراهیمیان ، مربی تیم کیک بوکسینگ مهابادگفت: 3 مدال آور طلای این مسابقات در رده های نوجوانان،جوانان و بزرگسالان حائزمقام اول شدند.

وی افزود: از شهرستان مهاباد ، در رده نوجوانان این مسابقات ، حامد قربانی در وزن 54- کیلوگرم / در رده جوانان ، محسن محمدی در وزن 64- کیلوگرم و عبدالکریم حسن پور در وزن 51- کیلوگرم ، و در رده بزرگسالان پژمان محمدی در وزن 60- ، رحمت فیضی در وزن 67- و سامان خوالی در وزن 100+ کیلوگرم همه ، مدال نقره را کسب کردندو مجید خوالی در رده بزرگسالان و در وزن 75- مدال برنز را بدست آورد.

گفتنی است در این رقابت ها احمد ابراهیمیان و شمال بالی از تیم مهاباد به عنوان داوران نمونه برگزیده شدند. رقابت های کیک بوکسینگ انتخابی کشوری در سبک اسپورت مدرن با حضور340 ورزشکار از استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، کردستان و تهران به میزبانی ارومیه برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
خدا خيرشون بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :