کد خبر: ۱۴۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 December 2015

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: به منظور کاهش خسارات و تلفات حفاظ‌های منعطف اتوبانی در آزادراه کرج ـ قزوین نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل باقرنیا بعد ازظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل که در سالن همایش‌های موسسه علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد، اظهار داشت: با هدف کاهش خسارات و تلفات، حفاظ‌هایی جدید که قابلیت انعطاف دارد در آزادراه کرج ـ قزوین نصب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این حفاظ‌ها قابلیت انعطاف دارد لذا در هنگام تصادف و برخورد با این حفاظ‌ها هیچ خطری افراد را تهدید نمی‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه این حفاظ‌ها مانع ‌پرتاپ خودروها در هنگام تصادف به بخش دیگری از آزادراه می‌شو‌د، گفت: همین مزیت‌های این حفاظ‌ها سبب کاهش خسارات فوتی در این آزادراه خواهد شد.

باقرنیا با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده مابقی مسیر آزادراه کرج ـ ‌قزوین نیز به این حفاظ‌ها مجهز می‌شوند تأکید کرد: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و ارتقای ایمنی جاده‌ها از مهم‌ترین وظایف ماست.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه اعتبار 75 میلیارد تومانی سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای کشور در بهسازی و بازسازی راه‌های این استان صرف شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال‌جاری تا کنون 200 هزار تن آسفالت در راه‌های استان البرز پخش شده و جاده کرج ـ هشتگرد ـ نظرآباد، لاین شمالی آزاد‌راه کرج ـ‌ قزوین و 20 کیلومتر از جاده کرج ـ چالوس روکش آسفالت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی