کد خبر: ۱۴۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 16 December 2015

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان البرز گفت: بیشترین مسافت حمل و نقل کالا در کشور به البرز اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، قاسم باقری بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل که در موسسه علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد اظهار داشت: استان البرز بالاترین میزان حجم بار و مسافر را دارد و با توجه به این مهم همچنین کمترین میزان شکایت‌ها را نیز در این زمینه به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مسافت حمل و نقل کالا در کشور به البرز اختصاص دارد افزود: هم اکنون 15هزار و 791 دستگاه خودرو در بخش حمل و نقل کالا در این استان فعالیت دارند که نشان دهنده حجم بالای بار و کالا در استان است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان البرز با تأکید بر اینکه در بخش مسافربری نیز بیش از 3 هزار راننده در البرز به مسافران بین شهری خدمات ارایه می‌دهند، تصریح کرد: این رقم نشان دهنده رشد ناوگان حمل و نقل عمومی استان است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کاهش 17درصدی تلفات جاده‌ای از آذرماه سال گذشته تاکنون تأکید کرد: مشارکت مردم و دقت در رانندگی و همچنین حضور و تلاش پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راه و شهرسازی و ... سبب کاهش تلفات جاده ای در استان البرز شده است.

این مسئول با بیان اینکه براساس آمار موجود شاهد افزایش 200 درصدی برگزاری دوره‌های آموزش رانندگی بوده‌ایم تصریح کرد: در رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز افزایش صددرصدی داشته‌ایم.

26 آذر تا یکم دی هفته حمل و نقل نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی