حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگان صبح امروز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای گرگان به مقام شامخ شهیدان استان گلستان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۴۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 17 December 2015
معاون رئیس جمهور که نیمه شب گذشته وارد گرگان شد قرار است در مراسم نکوداشت 700 شهید اهل سنت استان های گلستان، گیلان و مازندران شرکت کند. 
در این مراسم نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، استاندار، علمای اهل سنت و جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر حضور دارند. 
از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در سفر به استان گلستان می توان به دیدار و گفت و گو با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان گلستان اشاره کرد. 
افتتاح نمایشگاه قاب سرخ، رونمایی از جلد کتاب ایثار و شهادت برگرفته از اشعار مختومقلی فراغی، رونمایی از تمبر یادبود شهدای اهل سنت و افتتاح سایت این شهدا از برنامه های جنبی یادواره است. 
نخستین یادواره شهدای اهل سنت شمال کشور با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تقویت وحدت بین شیعه و سنی به میزبانی استان گلستان برگزار می شود. 
اهل سنت استان های شمالی کشور 700 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده اند که از این میان گلستان 520 شهید، گیلان 165 شهید و مازندران 15 شهید اهل سنت دارد. 
استان گلستان حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :