معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان گفت: هر چقدر تشکل‌های سیاسی بیشتر باشند مصونیت انقلاب بالاتر می‌رود و این امر از استبداد جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 17 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مجمع اصولگرایان قم، احد جمالی در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم با اشاره به اینکه شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است اظهار کرد: بنده از گذشته نسبت به شهر قم احساس خوبی داشته‌ام و باید عنوان کنم شهر قم از نظرهای مختلف اهمیت داشته و دارد.

وی افزود: حضور مراجع تقلید تاثیرات ملی فراوانی دارد از جمله در انتخابات، مردم در شهرستان‌ها نظرات مراجع را بسیار مهم می‌دانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد: اگر دشمن نمی‌تواند گزندی به انقلاب بزند بخاطر دل سپردگی مردم به مراجع معظم تقلید است .

وی بیان کرد: هر چقدر تشکل‌های سیاسی بیشتر باشند مصونیت انقلاب بالاتر می‌رود و این امر از استبداد جلوگیری می‌کند.

جمالی با اشاره به اینکه درب معاونت سیاسی به روی تشکل‌های سیاسی باز است افزود: مدیریت‌ها باید نقد و بررسی شوند و این وظیفه احزاب و گروه‌های سیاسی است.

وی تصریح کرد: خدمت فقط خدمات دولتی نیست خیلی از کارها در حاکمیت تعریف نشده است که باید مردم و تشکل‌ها قسمتی از کارها را به عهده بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان با اشاره به مشکلات موجود در مسائل سیاسی تاکید کرد: گروه‌هایی مثل شما باید وارد شوند و کمک کنند به ویژه در حوزه علوم انسانی و پژوهش، شهر قم باید محور این قضایا باشد که این امر حق شهر قم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :