مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:
علی اسلامی گفت: این سالن می تواند زمینه ساز وحدت فرماندهی در عملیات امداد و نجات باشد و بعد از راه اندازی، مدیران دستگاه های متولی در هنگام بروز حادثه در سالن مستقر شده و نسبت به هدایت عملیات اقدام می کنند.
کد خبر: ۱۴۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 19 December 2015

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در صورت تأمین اعتبار سالن مانیتورینگ مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه در این استان تجهیز و راه اندازی می‌شود.

به گزارش تابناک اردبیل، علی اسلامی افزود: سالن مانیتورینگ مدیریت بحران در محل ساختمان مدیریت احداث شده است و با تامین ۱2 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این سالن می تواند زمینه ساز وحدت فرماندهی در عملیات امداد و نجات باشد و بعد از راه اندازی، مدیران دستگاه های متولی در هنگام بروز حادثه در سالن مستقر شده و نسبت به هدایت عملیات اقدام می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تاکید کرد: به عنوان مثال لازم نیست استاندار برای مدیریت حادثه به محل حادثه مراجعه کند و از همین سالن می تواند دستورات لازم برای کنترل شرایط بحرانی را صادر کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این جاده ها و محورهای مواصلاتی از طریق دوربین های تصویری نظارت می‌شود و در نظر داریم بعد از ایجاد سالن مانیتورینگ مدیریت بحران دو دوربین سیار در استان برای تصویر برداری از حادثه فعال کنیم.

اسلامی محل استقرار این دو دوربین را مشگین شهر و خلخال عنوان کرد و متذکر شد: دوربین های سیار خواهند توانست در محل حادثه مستقر شده و تصاویر لازم را دریافت و به سالن مانیتورینگ مدیریت بحران ارسال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ضمن تشکر از زحمات عزیزانی که در این راه زحمت کشیده اند و با عرض معذرت ، سوالی داشتم : آیا این مدیریت کل محترم استان اردبیل به بحران هایی که در پیام نور ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، خانه مطبوعات و .... در جریان است نیز رسیدگی میکند یا منتظر فاجعه ای است تا بعدا اقدام نماید . برخی از بحران ها را می شود پیشگیری کرد ، چرا اقدام نمی کنید؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :