معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو به اجرای برنامه های متنوعی به مناسبت فرا رسيدن شب يلدا معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران خبرداد.
کد خبر: ۱۴۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 20 December 2015
محمد صائبی، با بیان اینکه در راستاي زنده نگهداشتن سنت شب يلدا و انجام صله رحم اين معاونت به برگزاري نمايش يك روزه و نصب بنر پرداخته است، گفت: اجراي موسيقي به مدت يك روز در ده ايستگاه منتخب و نصب بنر و لمینت هایی با عنوان یلدای مهدوی در ایستگاه ها و قطارهای مترو تهران به مناسبت شب یلدا از دیگر برنامه های این شب بلند است.

وی افزود: همزمان با روز 9 ربيع يعني 30ام و همزمان با سالروز تاجگذاری و آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان(عج) در راستاي گراميداشت سالروز آغاز ولايت ایشان در كليه ايستگاه ها مترو همزمان با اذان ظهر و عصر قرائت همزمان دعا فرج انجام خواهد گرفت.

صائبی به فعالیت مشترک با مرکز مطالعاتی مهدی موعود اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز سالروز ولایت امام عصر با همکاری موسسه مهدی موعود، ایستگاه معرفی کتاب های تازه های نشر نیز در میدان ولی عصر(عج) رونمایی می شود. 

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی مترو این طرح به صورت ماهانه ده جلد کتاب جدید با موضوع مهدویت معرفی شده و در غرفه معرفی کتاب امکان خرید اینترنتی کتاب از سایت مهدی موعود با استفاده از کدهای QR نیز محیا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :