فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: در اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور انتظار همکاری و همدلی از سوی آموزش و پرورش را داریم، هرچند در بحث اعزام‌ها برخی مدیران نسبت به این برنامه کم لطفی دارند.
کد خبر: ۱۴۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 22 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور در مراسم معارفه مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان «ناحیه 1» شیراز، گفت: سپاه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی معطل سایر دستگاه‌ها نمی‌ماند،هر چند ممکن است برخی مدیران در بعضی دولت‌ها با دیدگاه‌های متفاوت، نسبت به برنامه‌ها اعتقاد قلبی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: بسیج و آموزش و پرورش با هدف اعتلای ارزش‌های انقلاب، قادر به انجام اقدامات ماندگاری هستند و باید از ظرفیت نهاد آموزش و پرورش و بهره‌گیری موثر از توان بسیج برای تقویت هویت انقلاب اسلامی نزد دانش‌آموزان به‌خوبی بهره‌برد.

محبی‌پور گفت: دو مجموعه آموزش و پرورش و بسیج در دفاع همه جانبه از ارزش‌های انقلاب اسلامی با همدلی می‌توانند نقشی اثرگذار در جامعه ایفا کنند.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز، برنامه راهیان نور را یکی از برنامه‌های محوری در جهت حفظ و تقویت روحیه دفاع ملی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان دانست.

محبی‌پور گفت: سپاه ناحیه ثارالله(ع) آمادگی لازم برای راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور در ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز به‌عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین ناحیه از نواحی شیراز را دارد.

در این مراسم با قدردانی اززحمات چندین ساله سروان سجاد شریفی، خواهر پاسدار جوانمردی، به عنوان سرپرست کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و.پرورش معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :