در دهه فجر صورت می‌گیرد
معاون توسعه ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 300 برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 27 December 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عجمی‌نژاد  در دومین جلسه کمیته ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: رویکرد محوری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه امید‌افزایی و سلامت جسمانی است.

وی افزود: باید برنامه‌های درون سازمانی به سمت و سوی برنامه‌ریزی‌های مردمی توسعه یابد و تشکیل این کمیته نیز نیل به اهداف مهم و پیش‎بینی برنامه‌های شاخص و پرمحتوا در دو حوزه ورزش و جوانان است.

معاون توسعه ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، 300 برنامه فرهنگی، ورزشی با همکاری هیئت‌های ورزشی، سمن‌ها و ادارات شهرستان‌ها در سراسر برگزار می‌شود.

عجمی‌نژاد یادآور شد: امید است دستگاه ورزش و جوانان خراسان جنوبی بتواند همچون گذشته نقش بسزا و تأثیرگذاری را در بزرگداشت ایام و اعیاد ملی داشته باشد.

شایان ذکر است، در بخش دیگری از این جلسه سایر اعضا به تبیین دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و مقرر شد با هماهنگی بیشتری نسبت به برنامه‌های دهه فجر اقدام شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :