نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید در استان و در کشور تلاش کنیم که پایگاه جاده‌ای گرمسار جزء پایگاه‌های ثابت شود که این مهم نیازمند ساخت مکان مناسب است و ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 22 March 2015
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اجرای طرح امداد و نجات و طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر استان قم نسبت به سال‌های قبل به صورت روزافزون در حال بهتر شدن است، اظهار کرد: شهر قم مرکز مواصلاتی کشور است و تنها استانی هستیم که بیشترین تردد خودرویی را در ایام تعطیل به ویژه ایام عید نوروز داریم.
وی ادامه داد: به همین دلیل ضرورت دارد که مسئولان بخش‌های مختلف در استان قم به ویژه هلال احمر روز به روز تجهیزات بهتر و کامل‌تری را تهیه کنند که با حضور دکتر گلفشان که با کوله باری از تجربه در جمعیت هلال احمر عهده دار مسئولیت است و با بهره‌گیری از معاونین و نیروهای کارآزموده و مجرب، در این بخش خیالمان آسوده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید صورت گرفته از اکیپ‌های جمعیت در مبادی ورودی شهر و در جاده‌های استان بیان کرد: لازم به ذکر است که اعضای امدادگر، جوانان و نیروهای ستادی جمعیت هلال احمر همه به صورت چشمگیر در ایام نوروز در حال فعالیت هستند و امیدواریم این آمادگی در استان روز به روز بهتر شود و باید با پیگیری‌هایی که از هلال احمر کشور، مجلس و استانداری انجام می‌شود، کمک کنیم استان قم جزء استان‌های رده اول کشور شود و در بحث بالگرد و امداد و نجات هوایی نیز با کمک رئیس جمعیت هلال احمر کشور این اتفاق برای قم بیافتد.
امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم به دلیل راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای در آزادراه قم ـ گرمسار در مدت زمان بسیار کم بیان کرد:  با توجه به اینکه تنها چند روز از افتتاح این جاده می‌گذرد، ایجاد پایگاه امداد، حاکی از تدبیر مسئولین جمعیت هلال احمر برای خدمات دهی به مسافران است که این امر جای تقدیر دارد.
وی خاطرنشان کرد: ما باید در استان و در کشور تلاش کنیم که پایگاه جاده‌ای گرمسار جزء پایگاه‌های ثابت شود که این مهم نیازمند ساخت مکان مناسب است و ان‌شاءالله ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :