مردم ولایی و شهید پرور ایلام، ظهر امروز در محکومیت اقدامات جنایتکارنه رژیم منحوس آل سعود راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۶۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 08 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مردم ولایی و شهید پرور ایلام، ظهر امروز در محکومیت اقدامات جنایتکارنه رژیم منحوس آل سعود راهپیمایی کردند.

مردم ولایی و نمازگزاران ایلامی بعد از خطبه های دشمن شکن این هفته نماز جمعه به امامت آیت الله لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از مسجد جامع این شهر تا میدان 22 بهمن راهپمایی کردند.

اقشارمختلف مردم و شرکت کنندگان در نماز جمعه با شعار های «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه رژیم آل سعود و سران فاسد این رژیم اعلام و  همچنین اقدام این رژیم را در به شهادت رساندن شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان را محکوم کردند.

نمازگزاران ایلامی، همگام و همصدا با سراسر ایران اسلامی، با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی در محکومیت جنایات آل سعود و تصاویری از آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، این اقدامات عربستان را در راستای سیاست های خصمانه و ضد اسلامی رژیم غاصب اسرائیل دانسته و انزجار خود را از رژیم آل سعود اعلام کردند.

این مراسم به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، علاوه بر مرکز استان ایلام در شهرستان های مختلف این استان نیز به صورت باشکوهی برگزار شد.

گفتنی است، با وجود سرمای هوا و بارندگی در شهر ایلام، این راهپمایی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :