مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل امسال با افزایش ۴ درصدی مصرف بنزین در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۶۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 10 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، محمود آقامحمدیان پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل مشکلی در زمینه توزیع مواد سوختی مختلف وجود نداشته و از آمادگی لازم برای سوخت رسانی به مناطق مختلف استان برخوردار هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل از کاهش 15 درصدی مصرف نفت سفید در استان در مدت امسال خبر داد و گفت: مصرف نفت گاز نیز در سطح استان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش 24 درصدی برخورار بوده است.

آقامحمدیان تصریح کرد: در مقابل کاهش مصرف نفت سفید و نفت گاز، ما در سطح استان اردبیل امسال با افزایش 4 درصدی مصرف بنزین در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم که با توجه به آمادگی جایگاه‌ها در این زمینه مشکلی به وجود نیامده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهرستان پارس‌آباد در زمینه توزیع نفت سفید بیان کرد:‌ براساس تدابیر انجام شده و هماهنگی های لازم در این حوزه کالا برگ نفت سفید نیز در این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته 3 برابر توزیع شده است تا مشکلات در این زمینه کاهش یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و توزیع مواد سوختی در شهرستان پارس‌آباد وجود ندارد و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب و مناسب بتوانیم رضایت مردم این منطقه را کسب کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :