رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 210 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در انتظار رهایی از زندان هستند تا به آغوش خانواده خود باز گردند.
کد خبر: ۱۶۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 11 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، انور اسکندرزاده عصر امروز در مراسم آزادی 14 نفر از محکومان مالی در مشگین‌شهر اظهار کرد: این زندانیان با کمک ستاد دیه و خیرین نیکوکار از زندان آزاد شدند تا بتوانند به دامن جامعه و خانواده باز گردند.

وی تصریح کرد: ما از ابتدای امسال موفق شدیم با کمک ستاد دیه و خیرین نیکوکار 179 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را در استان از زندان آزاد کنیم و این حرکت همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان گفت: 210 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در استان چشم انتظار آزادی و رهایی هستند که برای تحقق این امر 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اسکندرزاده افزود: البته قسمتی از این هزینه‌ها از طریق بخشودگی خانواده‌ها و بخش دیگری نیز با کمک ستاد دیه، خیرین و پرداخت تسهیلات تأمین شده و امکان آزادی این زندانیان تا پایان امسال وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ در زندان مشگین‌شهر نیز به راحتی می‌توانیم زمینه آزادی 46 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را که از شهرهای همجوار پارس‌آباد، بیله‌سوار و بخش‌های تابعه هستند، از زندان آزاد کنیم که در این راستا به کمک خیرین نیکوکار نیاز مبرم داریم.

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان اردبیل با بیان اینکه زندانیان جرایم غیر عمد با بررسی‌ها و تحقیق ستاد دیه و تنها در یک نوبت از زندان آزاد می‌شوند که این ستاد با پشتیبانی تمامی خیرین و نیکوکاران می‌تواند به این مسائل و موضوعات دست بزند، اضافه کرد: تلاش خوبی انجام شده تا زمینه و بستر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :