رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد گفت: راه‌های ١۵روستای شهرستان اسدآباد با قیر رایگان از ابتدای سال تا کنون آسفالت‌ریزی شده است.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 13 January 2016

رئیس بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد گفت: راه‌های ١۵روستای شهرستان اسدآباد با قیر رایگان از ابتدای سال تا کنون آسفالت‌ریزی شده است.

به گزارش ایسنا،"محمدکرم معصومی" با بیان اینکه برای آسفالت‌ریزی این تعداد روستا ١٢ هزار تن آسفالت مصرف شده، افزود: حسام‌آباد، کمک‌سفی، ترخین‌آباد، خاکریز، نصرت‌آباد، وندرآباد و جنت‌آباد از جمله روستاهایی هستند که در این عملیات آسفالت‌ریزی شدند.

وی با بیان اینکه آسفالت ١۵ روستای شهرستان اعتباری افزون بر یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوا ۴ روستای میوله، قاسم‌آباد، بوجین و قادرآباد نیز از طریق قیر رایگان آسفالت‌ریزی خواهند شد.

معصومی اعتبار امسال بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد را دو میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل استانی و ماده ١٨٠ است که تاکنون از این میزان تنها ۵ درصد اعتبار تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: با استفاده از این اعتبار اعلام شده عملیات جدولگذاری و آسفالت روستاهای نصرت‌آباد، ایوراع، قاسم‌آباد، گنبله، چنارسفلی، بوجین و وندرآباد انجام خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: مشارکت و همکاری مردم با ادارات خدمات‌رسان از نقش موثری در شتاب توسعه و آبادانی جامعه روستایی برخوردار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :