پیرمرد بهشهری با دیدن این صحنه برای کمک به خاتمه درگیری وارد عرصه می‎شود که از ناحیه سینه هدف ضربه چاقوی برادر عروسش قرار گرفت و جان سپرد.
کد خبر: ۱۶۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 15 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، بر اساس شنیده‎ها از شاهدان واقعه پیرمرد 90 ساله خلیل‎شهری که به همراه پسرش بعدازظهر دیروز پنج‎شنبه 24 دیماه برای عیادت از یکی از بستگان خود به بیمارستان امام خمینی بهشهر مراجعه کرده بود با ضربه چاقو به قتل رسید.
ماجرا از این قرار است که پسر مقتول همزمان با مراجعه به بیمارستان با برادرزن خود مواجه می‎شود که گویی اختلاف کهنه آنان سر باز کرده و موجب درگیری شدید آنان می‏شود.
پیرمرد با دیدن این صحنه برای کمک به خاتمه درگیری وارد عرصه می‎شود که از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد اما با وجود انجام 6 ساعت اقدامات احیا در بیمارستان به دلیل خونریزی زیاد و افت شدید هوشیاری ساعت 24 جان سپرد.
گفته شده در زمان اصابت چاقو به قفسه سینه پیرمرد، برادر عروسش به این وسیله مسلح بوده است.
در حالی که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد، اسلام بابانژاد رئیس بیمارستان امام خمینی بهشهر در این مورد گفته در جریان یک درگیری خانوادگی ساعت 16 روز پنج شنبه، پیرمرد 90 ساله به نام سعید رحمانی توسط یکی از بستگان همسر پسرش، بر اثر ضربه چاقو بیهوش می‎شود. بلافاصله کادر بیمارستانی اورژانس اعم از پرستار، پزشک و جراح کارهای درمانی اولیه را انجام و اتاق عمل در سریع‎ترین زمان ممکن آماده شد، عمل جراحی نیز صورت گرفت، اما بیمار پس از گذشت حدود شش ساعت از عمل، ساعت 24 شب گذشته فوت شد. علت فوت نیز ضربه شدید چاقو به قفسه سینه بیمار بوده است، فرد ضارب نیز توسط مأموران مستقر در بیمارستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شد، طبق تصاویری که از دوربین بیمارستان به‎دست آمده است، مرحوم رحمانی قصد میانجی‎گری بین طرفین دعوا را داشت و در این بین، چاقو در قفسه سینه او فرو می‎رود. فرد ضارب چاقوی بزرگی به‎همراه داشته و مشخص شد که او از قبل با انگیزه درگیری وارد بیمارستان شده است. تصاویر و فیلم‎های مربوطه در اختیار نیروی انتظامی قرار می‎گیرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :