جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، قرارگاه تامین امنیت انتخابات در ناجا راه اندازی و فعالیت آن شده است.
کد خبر: ۱۶۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 18 January 2016
به گزارش تابناک گلستان سردار سرتیپ ستاد اسکندر مومنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این قرارگاه همه ظرفیت های ناجا برای برگزاری یک انتخابات باشکوه به خدمت گرفته شده است.
خبرگزاری ایرنا آورده است که وی اظهار کرد: همچنین در این قرارگاه در کنار پلیس، سایر دستگاه های مجری انتخابات و نیروهای مسلح حضور دارند، تا مردم با امنیت خاطر و آرامش بیشتر بتوانند آراء خود را به صندوق ها بیاندازند.
سردار مومنی با بیان اینکه وظیفه ناجا در خصوص انتخابات تامین امنیت می باشد، تصریح کرد: قرارگاه تامین امنیت انتخابات با استفاده از تمام ظرفیت های امنیتی و حفاظتی ماموریت های محوله و مشخص شده خود را انجام می دهد.
وی اضافه کرد: یکی از این ماموریت ها مربوط به قبل از برگزاری انتخابات به ویژه در زمان تبلیغات نامزدها و نشست های انتخاباتی می باشد که باید در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.
جانشین فرمانده ناجا افزود: از دیگر ماموریت های این قرارگاه، تامین امنیت در روز رای گیری در تمامی شعب اخذ رای می باشد که تدابیر خاص مربوط به این روز اندیشیده شده و پرسنل ما بر حسب وظیفه و ماموریت های محوله از نخستین ساعات رای گیری تا پایان زمان اخذ رای در محل ها و شعبات حضور خواهند داشت.
سردار سرتیپ ستاد اسکندر مومنی، به منظور دیدار با پرسنل فرماندهی انتظامی و افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی ناجا در گلستان به این استان سفر کرده است.
همچنین برگزاری نشست خبری، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی استان و بازدید از مرکز کنترل متمرکز فرماندهی پلیس 110 استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه جانشین فرماندهی ناجا به گلستان می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :