باز هم آشفتگی شیطان از پاسخ قاطع مردم به جسارت آمریکایی‌ها؛
تنظیم‌کننده نامه 47 سناتور آمریکایی، از شعار کوبنده «مرگ بر آمریکا» توسط مردم و تأیید آن توسط رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی بر آشفت.
کد خبر: ۱۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 25 March 2015

به گزارش تابناک از خراسان رضوی و به نقل از وب سایت «هیل»، تام کاتن سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی ، دو روز پس از سخنان نوروزی رهبر انقلاب در مشهد، ضمن هشدار درباره به رسمیت شناختن نظام اسلامی ایران از سوی ایالات متحده، بر مخالفتش با مذاکرات هسته‌ای با جمهوری اسلامی شدت بخشید.

نویسنده نامه 47 سناتور، پاسخش را از مشهد شنید

وب سایت هیل در تیتر خبر این سناتور آمریکایی به نقل از وی نوشت: وقتی رهبر ایران می‌گوید مرگ بر آمریکا، او را باور کنید.

این سناتور آمریکایی که برای نخستین بار به سنای آمریکا راه یافته و به جای «مذاکره» مغرضانه خواهان «تغییر رژیم» است، مدعی شد: ایران مسلح به تسلیحات هسته‌ای و این مرد - آیت‌الله خامنه‌ای - بزرگ‌ترین تهدید امنیت ملت ما است.

وی به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در نخستین روز سال جدید در حرم مطهر رضوی اشاره کرد، یعنی «هنگامی‌که رهبر انقلاب سخنرانی می‌کردند و جمعیت پرشور ، مرگ بر آمریکا می‌گفتند».

کاتن که سخنرانی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی را به دقت دیده، گفت: پاسخ رهبر ایران به شعار جمعیت چه بود؟ او گفت «بله، البته مرگ بر آمریکا [چون آمریکا منبع اصلی این فشار است]. به یاد داشته باشید این رهبری است که امروز ایالات متحده مشغول گفت‌وگو با اوست.

وی پیام نوروزی اوباما را هم «غیرعاقلانه» خواند و اظهار کرد: هیچ رئیس جمهوری نباید به چنین حکومتی مشروعیت بخشد.

این سناتور جمهوری‌خواه افزود: وقتی فردی شعار می‌دهد که «بله، البته مرگ بر آمریکا»، نباید او را در مسیر بمب هسته‌ای قرار دهیم.

سناتوری که موجب شرمندگی اوباما شد

گفتنی است؛ تام کاتن همان سناتور ۳۷ ساله جنگ‌طلبی است که نامه‌ای خطاب به مسئولان نظام تنظیم و به امضای ۴۶ سناتور جمهوری‌خواه رساند، نامه‌ای که اوباما از انتشار آن اظهار شرمساری کرد.

نویسنده نامه 47 سناتور، پاسخش را از مشهد شنید

وی در این نامه که اواسط اسفندماه سال گذشته منتشر شد، با نقض آشکار قواعد حقوق بین‌الملل، مدعی شد که امضای هر توافقی با باراک اوباما فقط تا پایان دوره ریاست جمهوری او دوام خواهد داشت؛ «توافقی که به تصویب کنگره نرسیده باشد، می‌تواند فقط با یک حرکت قلم رئیس‌جمهوری بعدی باطل شود و کنگره آینده هم هر زمان لازم دید، می‌تواند موارد توافق را تغییر دهد».

در این نامه آمده است: ممکن است به طور کامل سیستم قانونی آمریکا را نشناسید. اما هرچه که به تصویب کنگره نرسیده باشد، یک «توافق ریاستی» است که ضمانت اجرایی کامل ندارد.

هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا هم به نامه کودکانه این سناتورهای جنگ‌افروز آمریکایی واکنش نشان داد.

کلینتون در سازمان ملل متحد خطاب به خبرنگاران گفت:‌ یکی باید بپرسد هدف از نوشتن این نامه چیست؟ هر گونه پاسخی به این سئوال، امضا کنندگان نامه را بی اعتبار می کند. وی این نامه را خلاف رویه معمول آمریکا خواند..

 همان سناتوری که نمی‌داند تهران همان پایتخت ایران است...

نویسنده نامه 47 سناتور، پاسخش را از مشهد شنید

اواخر اسفندماه سال گذشته همین سناتور جاهل آمریکایی در یک برنامه تلویزیونی ضمن ابراز نگرانی از افزایش نفوذ ایران، گفت: ما باید در برابر تلاش‌های ایران برای استیلا بر منطقه بایستیم. آنان هم اکنون کنترل تهران را در اختیار دارند و به طرز فزاینده‌ای نیز در حال به دست گرفتن کنترل دمشق، بیروت، بغداد و اکنون صنعاء هستند.

در خاتمه باوجود تجلی صداقت و حسن نیت دولتمردان ایران اسلامی در همه عرصه ها و به خصوص در روند مذاکرات، رصد این آشفتگی شیطان بزرگ از پیوند مبارک امت و امام و پایمردی بر آرمان هیهات مناالذله بیش از همیشه این جمله تاریخی شهید بهشتی را در ذهن‌ها زنده می‌کند که می‌فرمود: به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :