مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان گفت: همزمان با دهه فجر دومین سیستم توزین هوشمند در پاسگاه همدان-کرمانشاه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 23 January 2016

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان گفت: همزمان با دهه فجر دومین سیستم توزین هوشمند در پاسگاه همدان-کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گزارش مهر،نصرت‌الله حیدری  بابیان اینکه در حال حاضر یک سیستم توزین هوشمند در حال حرکت در پاسگاه همدان-تهران در همدان فعال است، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر سال جاری دومین سیستم توزین هوشمند در پاسگاه همدان- کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

وی بابیان اینکه این سیستم آماده‌شده و در مرحله تست نهایی قرار دارد، افزود: نصب سیستم توزین هوشمند برای کامیون‌های در حال حرکت هزینه زیادی دارد که این سیستم توزین بااعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی در استان همدان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان اضافه کرد: سیستم توزین هوشمند کامیون‌هایی که در حال حرکت هستند را کنترل می‌کنند و میزان بار، وضعیت راننده و سرعت کامیون نیز توسط این سیستم ثبت می‌شود.

حیدری در ادامه گفت: با راه‌اندازی این سیستم دیگر نیازی به توقف همه کامیون‌ها در پاسگاه نبوده و هر کامیونی که اضافه‌بار داشته باشد متوقف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیستم توزین هوشمند در دو کیلومتری پاسگاه نصب می‌شود، عنوان داشت: استان همدان از استان‌های پیشرو در استفاده از این سیستم بوده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان همدان بیان کرد: افتتاح پل عابر پیاده در شهرستان اسدآباد و روستای جنت‌آباد و راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ در پایانه مسافربری انقلاب از دیگر پروژه‌ها در دهه فجر سال جاری بوده که به بهره‌برداری می‌رسد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :