رئیس هیئت بوکس شهرستان اسدآباد گفت: خانه بوکس شهرستان اسدآباد برای تکمیل نوسازی به ۵٠ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۷۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 26 January 2016
رئیس هیئت بوکس شهرستان اسدآباد گفت: خانه بوکس شهرستان اسدآباد برای تکمیل نوسازی به ۵٠ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، "حسین شیری" در بازدید فرماندار شهرستان اسدآباد از سالن ورزشی شهید بهشتی، خانه بوکس این شهرستان، با بیان اینکه در راستای نوسازی خانه بوکس تا کنون ٢٠ میلیون تومان هزینه شده، افزود: هیئت بوکس اسدآباد یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی شهرستان است.

وی با اشاره به سالن ورزشی شهید بهشتی به عنوان خانه بوکس اسدآباد تصریح کرد: متاسفانه خانه بوکس شهرستان دارای سالن و رینگ استاندارد نیست و در حال حاضر این سالن ورزشی در حال آماده‌سازی است.

رئیس شورای شهر اسدآباد نیز با اشاره به اقدام به نوسازی و تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: تاکنون ٩۵ درصد رینگ بوکس سالن ورزشی شهید بهشتی به عنوان خانه بوکس شهرستان با آخرین استاندارد و معیارهای جهانی در حال آماده شدن است.

"حسین شیری" با بیان اینکه متاسفانه به علت مدیریت ناصحیح و کمبود اعتبار سالن ورزشی شهید بهشتی به وضعیت نابسامانی دچار شده، یادآور شد: این سالن ورزشی هم‌اکنون دارای ۵ میلیون تومان بدهی است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی اعتبار مناسب سالانه در تخصیصات کمیته برنامه‌ریزی برای نگهداری و حفظ فضاهای ورزشی از نقش موثری در عدم تخریب و عدم رونق سالن‌های ورزشی سطح شهرستان برخوردار است.

شیری اضافه کرد: سعی بر آن است تا به علت کمبود اعتبار این میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل نوسازی خانه بوکس شهرستان را از طریق مشارکت خیرین و حمایت مسئولان شهرستان تامین کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :