فرماندار بهار گفت: اجرایی شدن و به فرجام رسیدن برجام نتیجه مقاومت ملت ایران در مقابل کشورهای قدرتمند دنیا است.
کد خبر: ۱۷۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 26 January 2016
فرماندار بهار گفت: اجرایی شدن و به فرجام رسیدن برجام نتیجه مقاومت ملت ایران در مقابل کشورهای قدرتمند دنیا است.

به گزارش ایرنا،محسن مرادی پناه در جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای افزود: اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های ظالمانه حاصل تلاش گسترده و پایمردی دولتمردان تدبیر و امید و ملت شریف ایران و شهدای گرانقدر این راه در سایه هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و مدیریت ریاست جمهوری اسلامی و درایت تیم مذاکره کننده است.

وی اضافه کرد: سرانجام قدرت های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و ایران اسلامی هسته ای را به رسمیت شناختند.

فرماندار بهار تصریح کرد: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته ای باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برسانند و امروز ملت ایران کشورهای استکباری جهان را به پذیرش حق مسلم خود واداشته اند.

مردای پناه خاطرنشان کرد: اجرای برجام زمینه ساز اجرای تئوری های بزرگتر برای ملت است و این اقتدار به وجود آمده نشانه عقلانیت و خردمندی ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: بی شک لغو تحریم های ظالمانه بین المللی و اجرای برجام پس از مذاکرات و تلاش مسئولان دیپلماسی کشور از امور مهم و اساسی در سرنوشت کشور به شمار می رود.

فرماندار بهار ادامه داد: پسا برجام فرصت های زیادی در اختیار کشور قرار داده که از جمله می توان به رونق اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که رهبری مسیر آن را مشخص نمود و سرمایه گذاری های خارجی و رونق صنعت گردشگری تولید و تجارت و افزایش روابط بین المللی اشاره کرد.

وی گفت: همه مسئولان باید از این فرصت ها با درایت و عقلانیت استفاده لازم را برده و همه امروز می دانیم قدرت های جهان به دنبال این بودند که ایران را از توان هسته ای باز بدارند و اما امروز جهان ما را به عنوان کشور هسته ای در سطح منطقه و بین المللی پذیرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ادامه داد: مشارکت مردم دراین دور از انتخابات نیز موجب اقتدار و انسجام کشور خواهد شد.

فرماندار بهار افزود: هر آنچه مشارکت مردم در این عرصه افزایش یابد به همان میزان امینت، اقتدار، عزت و سربلندی کشور تقویت خواهد شد.

مرادی پناه ادامه داد: توجه به صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین به عنوان وظیفه اصلی نمایندگان فرماندار باید به صورتی باشد که هیچ کس نتواند بر صحت آن خدشه و یا شبهه وارد کند.

نقش نمایندگان فرماندار در برگزاری انتخابات، تأمین منافع ملی، تقویت پایه های نظام و رشد پیشرفت کشور را کلیدی خواند و تأکید کرد: صیانت از آرا مردم و اجرای دقیق قوانین به عنوان وظیفه اصلی نمایندگان فرماندار باید به صورتی باشد که هیچ کس نتواند بر صحت و درستی آن خدشه و یا شبهه وارد کند.

وی امانتداری و تعامل را از ویژگی های اصلی نمایندگان فرماندار برشمرد و تصریح کرد: نمایندگان فرماندار به عنوان مدیران اجرایی شعب اخد رأی باید با تسلط کامل بر قانون انتخابات و همکاری و هم اندیشی مجریان و ناظران با مدیریت کاربردی بستر مشارکت سالم را برای مردم فراهم سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :