نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر گفت: روز گذشته سؤالی از وزیر نیرو با 13 امضا از نمایندگان استان اصفهان تقدیم هیئت‌ رئیسه شد که به‌ زودی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۷۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 27 January 2016

به گزارش تابناک یزد،حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن اشاره به اظهارات وزیر نیرو در ارتباط با توقف عملیات تونل بهشت‌آباد، اظهار کرد: این پروژه اگر به روش تونل اجرا نشود سال‌های آینده با خطرات زیادی در ارتباط با تأمین آب شرب مردم استان مواجه خواهیم بود؛ بنابراین این موضوع نباید در مسیرهای غیر کارشناسی بررسی شود.

حاجی ادامه داد: اگر این‌گونه باشد دامنه این موضوع وزیر نیرو را با مشکل مواجه خواهد ساخت و وزیر باید پاسخگوی این‌گونه اظهارت غیر کارشناسی باشد.

وی افزود: در این راستا روز گذشته سؤالی از وزیر نیرو با 13 امضا از نمایندگان استان اصفهان تقدیم هیئت‌ رئیسه شد که به‌ زودی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه این موضوع به کمیسیون عمران مجلس هم ارجاع شد.

نماینده مردم میمه و شاهین‌شهر تأکید کرد: وزیر به دیدگاه‌های کارشناسی قائل نیست و تحت تأثیر نگاه‌ها و فشارهای بعضی افراد این‌گونه اظهارنظر می‌کند.

حاجی ادامه داد: وزیر باید بداند علاوه بر 5 میلیون جمعیت اصفهان، چشم چند میلیون جمعیت استان یزد و کرمان نیز به دنبال این طرح است.

وی در پایان ضمن اشاره به موضوعاتی که برخی از رسانه‌ها مبنی بر اجرای این پروژه با استفاده از لوله‌گذاری به‌ جای انجام حفر تونل منتشر کردند خاطرنشان کرد:  لوله‌گذاری اصلاً به‌ صرفه استان اصفهان نیست؛ ممکن است استان‌های دیگر با این مسئله مشکلی نداشته باشند اما این موضوع به صلاح استان اصفهان نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :