مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر از جابجایی بیش از یک‌هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر در هفته اول نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 29 March 2015

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر از جابجایی بیش از یک‌هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر در هفته اول نوروز خبر داد.

به گزارش فارس ؛ سید اسماعیل صفوی‌زاده  با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت بلیط توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز اظهار داشت: پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌ها از 13 تا 25 اسفند بوده و بعد از آن نیز مسافران به صورت حضوری بلیط خود را تهیه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای افزایش تعداد سفرهای نوروزی در شهرستان مهیا شده اظهار داشت: سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان در ایام نوروز با 260 دستگاه شامل اتوبوس، مینی‌بوس و خودروی سواری جابه‌جایی مسافران را در مسیرهای درون‌استانی و بروناستانی بر عهده دارد.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر از جابجایی بیش از یک‌هزار مسافر نوروزی در هفته اول نوروز از طریق ناوگان حمل و نقل ملایر خبر داد و گفت: در این مدت جابجایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان هیچ گونه مشکلی برای جابجایی مسافران نوروزی ندارد تصریح کرد: در صورت نیاز آمادگی داریم اتوبوس‌های بیشتری را در اختیار مسافران قرار دهیم.

صفوی‌زاده به ارائه خدمات مرکز معاینه فنی خودرو ملایر به مسافران و همشهریان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: همچنین ناوگان حمل و نقل و پایانه‌های این شهرستان برای آرامش مسافران، توقف اتوبوس‌ها در بین راه و تهیه بلیط تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه هرگونه سرویس دربستی توسط ناوگان عمومی این شهرستان در ایام نوروز ممنوع است گفت: برای آسایش و خدمات‌دهی بهتر به مسافران نوروزی مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین راهی شهرستان همه روزه مورد بازدید قرار گرفته و در صورت تخلف با آن برخورد می‌شود.

مسئول حمل و نقل و پایانه‌های ملایر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بیشترین تردد مسافران از طریق پایانه ملایر- تهران انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :