دهه فجر مبارک باد: پيام استاندار خراسان جنوبي به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي
براي پاسداشت خون شهدا در عالي ترين فرصت مشاركت در سرنوشت كشورمان، در انتخابات حضوري آگاهانه و شكوهمند داشته باشیم / اقتدا به روح الله خميني؛ محوري ترين دليل پيروزي انقلاب اسلامي بود/ توفيق هاي اخير جمهوري اسلامي در عرصه ي ديپلماسي و به نمايش گذاشتن عالي ترين شيوه ي تعامل اسلامي در سطح جهاني، معرف بينش و نگرش دولتمردان دولت تدبير و اميد است
کد خبر: ۱۷۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 01 February 2016

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیامی منتشرکرد. وی در این پیام تصریح کرد: صيانت از دستاوردها؛ استقلال و اقتدار ايران اسلامي، بزرگ ترين راه پاسداشت خون هزاران شهيد عزيز انقلاب،دفاع مقدس و هسته اي و نكوداشت ياد و خاطره ي امام راحل مان است.

متن پیام به شرح ذیل است؛

باسمه تعالي/ گراميداشت دهه ي مبارك فجر يعني تكريم و تعظيم خون صدها فرزند رشيد و شجاع ايراني كه در عرصه هاي انقلاب و دفاع مقدس و علم و پويايي از جان خود گذشتند.

ايام الله دهه ي فجر همچنين فرصتي براي نكوداشت فرهنگ اصيل اسلامي – ايراني مان براي استيلاي عدالت و دين مبين اسلام و قدرداني از صبوري و صلابت خانواده هايي است كه جاي خالي عزيزانشان را به مرهم حاكميت جمهوري اسلامي ايران پذيرفتند و بيش از همه اين دهه ي فرخنده يادآور عالي ترين نمونه ي رهبري و مديريت در روش و منش عارفي فرزانه و گرانقدر است. اقتدا به روح الله خميني؛ محوري ترين دليل پيروزي انقلاب اسلامي بود.

و اكنون بعد از گذشت بيش از سه دهه از روزهاي حماسه و ايثار و پيروزي؛ تأثيرگذاري معنوي انقلاب اسلامي بر نهضت هاي اسلامي و مردمي، آگاه سازي ملت هاي مسلمان و صدور انقلاب اسلامي به سراسر جهان در عرصه جهاني و بين المللي مشهود است.

توفيق هاي اخير جمهوري اسلامي در عرصه ي ديپلماسي و به نمايش گذاشتن عالي ترين شيوه ي تعامل اسلامي در سطح جهاني معرف بينش و نگرش دولتمردان دولت تدبير و اميد است. تدبيري كه ريشه در فرهنگ و باورهاي ديني مان دارد .

صيانت از دستاوردها؛ استقلال و اقتدار ايران اسلامي، بزرگ ترين راه پاسداشت خون هزاران شهيد عزيز انقلاب،دفاع مقدس و هسته اي و نكوداشت ياد و خاطره ي امام راحل مان است.

و همه ي اينها نه فقط با شعار كه با حضور و شعور محقق مي شود.

بر هر ايراني مسلمان فرض است كه با تدبير به فرداي ايران اسلامي بينديشد. عنقريب عالي ترين فرصت مشاركت مردم در سرنوشت كشورمان – انتخابات- فرامي رسد. اين بار پرشورتر از هميشه، آگاهانه و اميدوار به پاي صندوق هاي راي خواهيم رفت تا لايق ترين مردان و زنان ولايتمدار را براي قانونگذاري و صيانت از حقوق ملت به مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري بفرستيم.

بار ديگر ياد و خاطره ي همه شهيداني كه براي استقرار، اقتدار و حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از همه ي هستي شان گذشتند را گرامي مي داريم و صبر و استقامت خانواده هاي شان را قدر مي دانيم.

انشاءالله با همدلي و همزباني ملت و دولت در سايه ي عنايات پرودگار و توجهات حضرت ولي عصر(عج) و ولايت رهبر معظم انقلاب اسلامي؛ حضرت آيت الله خامنه اي و تدبير رئيس جمهور محترم؛ دكتر روحاني شاهد اعتلاي روز افزون نظام جمهوري اسلامي در عرصه ملي و بين المللي و شتاب بخشيدن به روند رشد و توسعه ي كشورمان باشيم.

خداوند ولي فقيه و رهبر عزيزمان و ملت بزرگ و نجيب ايران را در پناه خود بهروز و به سلامت نگاه دارد. / وجه اله خدمتگزار/ استاندار خراسان جنوبي

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :