معاون عمرانی استاندار همدان گفت: باید بیشتر به سمت ترغیب و تشویق بخش خصوصی حرکت کنیم تا وابستگی به نفت کم شده و بستر برای ورود سرمایه‌گذاران مهیا شود.
کد خبر: ۱۷۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 03 February 2016

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: باید بیشتر به سمت ترغیب و تشویق بخش خصوصی حرکت کنیم تا وابستگی به نفت کم شده و بستر برای ورود سرمایه‌گذاران مهیا شود.

به گزارش فارس، محمود‌رضا عراقی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی تویسرکان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب با رهایی از وابستگی‌ها، به ملت ایران اسلامی عزت و بزرگی داد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان با هدف بالا بردن کیفیت زندگی و آسایش مردم و اجرای عدالت هرچه بیشتر تلاش کنند، گفت: رسیدگی به مناطق محروم در راستای عدالتی است که انقلاب برای آن به منصه ظهور رسید.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه تلاش برای سازندگی بیشتر در راستای اعتماد بیشتر مردم به دولت از اهداف دولت تدبیر و امید است، ادامه داد: امیدواریم دولت بتواند در خدمات‌رسانی به مردم موفق باشد.

وی با بیان اینکه ما شرایط افتتاح همه پروژه‌ها را داریم اما پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا به منظور ورود به چرخه اقتصادی اولویت دارند، گفت: امیدواریم با توجه به اوضاع و احوال بین‌المللی و پیروزی برجام شاهد افتتاح پروژه‌های‌ بزرگ‌تر باشیم.

عراقی تأکید کرد: باید بیشتر به سمت ترغیب و تشویق بخش خصوصی حرکت کنیم تا وابستگی به نفت کم شده و بستر برای ورود سرمایه‌گذاران مهیا شود.

فرماندار تویسرکان نیز با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم در سال 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

حبیب مومیوند با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوعی در روزهای دهه مبارکه فجر در سطح شهرستان، افتتاح فاز جدید فاران شیمی، گاوداری شیری، الوند شیمی، صنعت فرآوری خاک رس، بسته‌بندی مواد غذایی، گازرسانی به روستای حاجی‌آباد را بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: سه پروژه‌ عمرانی با اعتبار 4 میلیارد تومان در دومین روز از دهه فجر در تویسرکان افتتاح شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :