با حضور استاندار اردبیل 9 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی روز چهارشنبه در بخش هیر شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 03 February 2016

به گزارش ایرنا ،مجید خدابخش درحاشیه افتتاح این پروژه ها و در جشن بزرگ انقلاب در سالن ورزشی هیر گفت: انقلاب اسلامی معجزه الهی بود و با استقبال ملت از امام (ره) به پیروزی رسید و در زمان معاصر نیز اطاعت مردم از ولایت فقیه و وحدت ملی زمینه ساز پیشرفت کشور است.
وی افزود: ایستادگی ملت ایران در دوران تحریم موجب توفیق در مذاکرات هسته ای و برچیده شدن تحریم ها شد و خداوند بزرگ برکات خود را به صابران نازل می کند.
خدابخش اظهار داشت: هیر به داشتن فرهنگ متعالی، جوانان خلاق و خیران خوش فکر شناخته می شود و این بخش مصداق بارز عمل به همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
او بیان کرد: دولت از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هیر به منظور اشتغال و درآمدزایی حمایت می کند و جوانان این بخش باید در حوزه های دانش بنیان، خدمات و مشاغل فضای مجازی فعال باشند.
استاندار صادرکنندگان را جهادگران عرصه اقتصاد توصیف کرد و بر ترویج مشاغل دانش بنیان و صادرات محصول به خارج از کشور در راستای عمل به سیاست اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مردم هیر را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه توصیه کرد.
جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز در این آئین از احداث پنج ساختمان مدرسه، صرف 40 میلیارد ریال برای عمران شهری و شکل گیری مجمع خیران در هیر در دو سال اخیر خبر داد.
وی گفت: تامین روشنایی و چهاربانده شدن جاده سرچم تا شهر هیر، آب رسانی به روستاها، انتقال آب دریاچه به روستاهای پایاب این دریاچه، توسعه کشاورزی و گردشگری، مطالعه شهرک صنعتی و دامداری پنج هزار راسی در هیر در دست پیگیری و اجراست.
حسن عابد بخشدار هیر نیز در جلسه شورای اداری این بخش از اعلام آمادگی مردم هیر برای شرکت چشم گیر در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو خبر داد.
وی توجه مسوولان به انتقال آب نئور به روستاهای پایاب دریاچه و حمایت از سرمایه گذاری اقتصادی در بخش هیر را خواستار شد.
چند تن از مسوولان دیگر و فعالان بخش خصوصی هیر نیز در ادامه این جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص توسعه این بخش ارائه کردند.
شعرخوانی، تجلیل از بخشدار و شهردار هیر و برنامه های هنری از بخش های متنوع جشن انقلاب در هیر بود.
بخش هیر از توابع شهرستان اردبیل در 25 کیلومتری جنوب شرقی اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :