فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: راهپیمایی باشکوه مردم اردبیل در بیست و دومین روز از بهمن ماه امسال نماد قدرت ملت ایران بود.
کد خبر: ۱۷۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 11 February 2016

سردار جلیل بابازاده در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: حضور حماسی مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدرت و استقلال ایران را نشان داد و این حضور یک سرمایه بزرگ برای ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه مردم اردبیل با بصیرت و ولایتمداری وهوشیاری امروز وحدت و همدلی خود را به همگان نشان داده‌اند، بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه یک روز تاریخی و حماسی برای ملت ایران بود که کشورهای غرب را متحیر کرد.

فرمانده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: امام خمینی(ره) با رهبری و رهنمودهای داهیانه خود نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و مهم‌ترین وظیفه ما ادامه راه شهدای والامقام است تا بتوانیم با جان و دل از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

بابازاده گفت: هم‌اکنون کشور ایران به عزت و اقتدار دوچندانی دست یافته است و این عزت واقتدار در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، خون شهدای والامقام و شجات و دلاورمردی‌های جوانان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم به دست آمده است.

وی اظهار کرد: مردم اردبیل همیشه برای پشتیبانی از ولایت فقیه پیشتاز بوده‌اند و علاوه بر حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه حماسه بزرگ تاریخی را نیز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفندماه برگزار می‌شود، رقم می‌زنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :