امام‌جمعه شهرستان ایوان بابیان اینکه برخی می گویند دلواپسان و تندروها نمی‌گذارند به نتیجه برسیم، گفت: درد اصلی جامعه ما بی‌صداقتی است.
کد خبر: ۱۸۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 13 February 2016
امام‌جمعه شهرستان ایوان بابیان اینکه برخی می گویند دلواپسان و تندروها نمی‌گذارند به نتیجه برسیم، گفت: درد اصلی جامعه ما بی‌صداقتی است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌ علی محمد لروند در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه نهاوند، با بیان اینکه دو ملک هر شب وظیفه موعظه مردم زمین را دارند و این ملک‌ها افراد بالای ۲۰ سال را مورد خطاب خود قرار می‌دهد، گفت: این دو ملک خطاب به بیست‌ساله‌ها می گویند که تلاش و کوشش کنید زیرا هرکس از این سن شروع کند موفق و پیروز خواهد شد و دین مبین اسلام نیز به این سن توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) که می‌فرمایند دلت را با موعظه نگهدار، گفت: انسانی که غرور او را فرامی‌گیرد متوجه گذر عمر خود هم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه روانشناسان سن ۲۵ تا ۳۵ سالگی را سنین سرشار از غرور آدمی می‌دانند، گفت: شیطان پس از گذشت این سنین و رستگار نشدن انسان و قرار نگرفتن وی درراه حق و حقیقت جلوی او می‌ایستد.

حجت‌الاسلام‌ علی محمد لروند در بخش بعدی سخنانش، گفت: هدف تمام توطئه‌ها نسبت به کشور و مردم تحت‌الشعاع قرار دادن فرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به‌درستی اشراف دارند که دشمن به دنبال چه چیزی است و بارها مسئله تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیه خون فرهنگی را مطرح کرده اند.

وی بابیان اینکه درگذشته چراغ منازل برای عبادت تا پاسی از شب روشن بود ولی امروز برای مشاهده فیلم‌ها و برنامه‌های ماهواره‌ای روشن است، گفت: در سال ۱۳۷۲ تنها سه شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای وجود داشت اما امروز بیش از ۱۷۰ شبکه فارسی وجود دارد و این‌در حالی است که راه‌اندازی هر شبکه ۲۵ میلیون دلار برای دشمنان هزینه دارد.

وی گفت: در سال ۱۳۷۲ از هر ۱۵ ازدواج یک مورد منجر به طلاق می‌شد ولی امروز به‌وسیله ماهواره و هجمه فرهنگی دشمن از هر ۱۵ ازدواج ۷ مورد آن‌ به طلاق منجر می‌شود و تلخ‌تر از آن این است که این طلاق‌ها مربوط به دو یا سه ماه اول زندگی مشترک است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمد لروند در ادامه با بیان اینکه امروز برخی کمر بر نابودی اسلام و انقلاب و ارکان نظام بسته‌اند، افزود: برخی مسئولین وعده خرید هواپیما و ساخت هتل به مردم می‌دهند حال آنکه درد اصلی مردم هتل و هواپیما نیست درد مردم عدم گذران معاش روزانه است.

وی بابیان اینکه برخی می گویند اگر دلواپسان و تندروها بگذارد به نتیجه خواهیم رسید، گفت: درد و بدبختی امروز مردم نبود صداقت بین مسئولین دولت است.

وی با بیان اینکه با کلمات بازی نکنید و دروغ‌گویی را کنار بگذارید، گفت: قبل از توافق می‌گفتند که مشکل خشک‌سالی از تحریم‌هاست ولی امروز می‌گویند که ۴۰ درصد مشکلات با رفع تحریم‌ها حل می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :