مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 نفر از زندانیان همدان در کلاس‎های نهضت سوادآموزی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۸۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 14 February 2016

مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 نفر از زندانیان همدان در کلاس‎های نهضت سوادآموزی شرکت کردند.

به گزارش فارس،حسن محمدیاری با اشاره به فعالیت‎های نهضت سوادآموزی در زندان‌های استان همدان اظهار کرد: مددجویان زندان‎های استان همدان از ابتدای سالجاری تاکنون در کلاس‎های نهضت سوادآموزی در دو دوره سوادآموزی و تحکیم شرکت کردند.

وی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 200 نفر از زندانیان استان همدان واجد شرایط استفاده از کلاس‎های نهضت سوادآموزی بودند که از این تعداد 150 نفر در کلاس‌ها شرکت کردند.

مدیرکل زندان‎های استان همدان افزود: از این تعداد 45 نفر در دوره سوادآموزی و 105 نفر در دوره تحکیم شرکت و مشغول به تحصیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره‎ها در راستای همکاری با آموزش و پرورش در انسداد بی‎سوادی در استان انجام می‎شود که در زندان‎ها نیز مورد استقبال مددجویان قرار گرفته است.

محمدیاری تصریح کرد: فعالیت‎های فرهنگی در زندان باعث می‎شود تا افراد بعد از خروج از زندان با آرامش خیال به آغوش جامعه بازگردند و زندگی آرام و دور از تنشی را داشته باشند.

وی گفت: در راستای سالم‎سازی فضای زندان و آموزش و مهارت‎آموزی به زندانیان فعالیت‎های مختلف فرهنگی، قرآنی، مذهبی و ورزشی و... انجام می‎شود که در پی برنامه‎ریزی برای افزایش این گونه فعالیت‎ها هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :