فرماندار مشگین شهر گفت: بر اساس بررسی‌های میدانی صورت گرفته پیش‌بینی می‌کنیم آمار مسافران نوروزی در این شهرستان با افزایش قابل‌توجه همراه باشد.
کد خبر: ۱۸۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 16 February 2016
ابراهیم امامی در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: در حال حاضر ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان تشکیل شده و دو جلسه برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته بندی ستاد به اتمام رسیده و احکام روسای کمیته ها ابلاغ شده است، اضافه کرد: برنامه های ارائه خدمات به مسافران نوروزی در سال جاری با در نظر گرفتن وضعیت خدمات سال گذشته است.

فرماندار مشگین شهر متذکر شد: از جمله اینکه در خصوص وضعیت مراکز اقامتی به دلیل کمبودهایی که در شهرستان داریم اجرای برنامه هایی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته امامی از جمله مهمترین برنامه ها آماده سازی تمامی اماکن اقامتی حتی اماکن دولتی است تا بتوانیم تا حد توان به مسافران و گردشگران ارائه خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات گردشگری مشگین شهر در سال گذشته نتایج مطلوبی به همراه داشت، اضافه کرد: امسال در سایه تبلیغاتی که صورت گرفت انتظار می رود آمار مسافران نوروزی با افزایش همراه شود.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: جاذبه های گردشگری قابل‌توجه در این شهرستان از جمله کوه سبلان، قلعه های باستانی، سایت باستانی پیرازمیان (شهریری)، بقعه شیخ حیدر، پارک جنگلی مشکین شهر، امامزاده سید سلیمان فخر آباد، آبشار گورگور و آب گرم های معدنی قینرجه، شابیل، قوتورسویی، موئیل و ملک سویی و پل معلق مشگین شهر وجود دارد.

امامی با تاکید به تنوع جاذبه های گردشگری مشگین شهر متذکر شد: در واقع سفر به این شهرستان می تواند تمامی ذائقه ها را تامین کرده و پاسخگوی تمامی سلایق باشد.

وی گردشگری را از محورهای توسعه این شهرستان دانست و افزود: در واقع با برنامه ریزی جامع به دنبال توسعه زیرساخت های گردشگری این شهرستان هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :