زنجان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: هم‌اکنون ۳۸ پروژه مدرسه‌سازی فعال در استان زنجان وجود دارد و این پروژه‌ها از طریق اعتبارات استانی و ملی در حال ساخت است.
کد خبر: ۱۸۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 16 February 2016
علی عسگری در جمع خبرنگاران در محل اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، با اشاره به اینکه یک سوم مدارس استان زنجان غیر استاندارد هستند، افزود: خوشبختانه این سازمان نسبت به نوسازی مدارس تاکید جدی دارد. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به ورود خیرین در بحث نوسازی مدارس اشاره کرد و یادآور شد: خیرین مدرسه ساز با احداث و یا نوسازی مراکز آموزشی علاوه بر رفع مشکلات فرهنگی در بحث ترویج احسان هم موثر باشند. 

عسگری تاکید کرد: هم‌اکنون ۳۸ پروژه مدرسه‌سازی فعال در استان زنجان وجود دارد و  این پروژه‌ها از طریق اعتبارات استانی و ملی در حال ساخت است.

وی افزود: اعتبار ابلاغی به نوسازی استان زنجان ۳۷ میلیارد تومان بوده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: از آغاز مهر ماه تا کنون ۱۰ پروژه مدرسه‌سازی تحویل آموزش و پرورش داده شده و این تعداد پروژه شامل بیش از ۹۵ کلاس درس می‌شود.

عسگری افزود: در شهرستان طارم بیشتر فضاهای آموزشی فرسوده است و این اداره برای نوسازی این فضاها در سال آینده برنامه ریزی جدی دارد. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان افزود: مدارسی در استان وجود دارد که در زمان وقوع  حوادث غیر مترقبه ایمنی کافی ندارند و در این راستا برنامه هایی در خصوص ایمن سازی مدارس غیر ایمن  وجود دارد و اقداماتی هم در سالجاری انجام شده است. 

وی یادآور شد: تاکنون حرکت‌هایی دراین‌ زمینه  انجام شده و امیدواریم این حرکت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: این اداره کل برای پیشبرد اهداف خود در زمینه ساخت و تجهیز مدارس نیاز جدی به همراهی مجمع خیرین مدرسه‌ساز دارد.

وی گفت: باید رسانه ها در جذب خیرین برای ساخت مدرسه، با سازمان همکاری کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :