یک عضو شورای مرکزی ائتلاف سراسری اصولگرایان اعلام کرد که این شورا در حوزه انتخابیه مشهد و قم لیستی را تائید نکرده است.
کد خبر: ۱۸۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 20 February 2016
اسدالله بادامچیان در گفت‌و گو با ایسنای خراسان، با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف سراسری اصولگرایان در استان خراسان رضوی در حوزه انتخابیه مشهد و همچنین قم لیستی را منتشر نکرده است، اظهار کرد: طبق نظری که در کارگروه شورای ائتلاف داشتیم برنامه ما این بود تا درباره مشهد اظهارنظر نکنیم.
 
وی ادامه داد: مبنای ائتلاف بزرگ اصولگرایان این بود که هر جا اصولگرایان به تفاهم و وحدت رسیدند ما از آنان حمایت کنیم، هر جا به اختلاف نظر  برخوردند این اختلاف را حل کنیم و اگر حل نشد موضوع را مسکوت بگذاریم. در حال حاضر نیز چون در مشهد دو فهرست وجود دارد و اختلاف همچنان پابرجاست  شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در این باره دخالتی نمی‌کند.
 
این عضو شورای مرکزی ائتلاف سراسری اصولگرایان خاطرنشان کرد: کلیه فهرست‌هایی که دراین باره از سوی شورای ائتلاف اصولگرایان منتشر می‌شود تکذیب می‌شود، در خراسان شمالی، قم و شیراز هم وضعیت همین گونه است، هر فهرستی در این حوزه‌ها از سوی شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان داده شود مورد پذیرش نیست؛ علت آن هم این است که ما به هیچ تصمیمی در این حوزه‌ها نرسیدیم چون در آنجا اختلاف وجود دارد.
 
بادامچیان با اشاره به اینکه این حوزه‌ها مسکوت است مگر این که تصمیم جدیدی درباره آنها گرفته شود، گفت:  تلاش ما در جهت حفظ وحدت خواهد بود و اگر این تلاش‌ها منجر به وحدت شود آن را اعلام می‌کنیم و اگر نشود لیست‌های حوزه‌های انتخابیه‌ای که در آنها اختلاف وجود دارد را تائید نمی‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: بنای ائتلاف اصولگرایان این بود که ما در سراسر کشور در حوزه‌های انتخابیه دخالت نکنیم، به خاطر این که معنی ندارد ما از تهران برای مشهد نماینده تعیین کنیم، اما اگر اصولگرایان در استان‌ها به وحدت رسیدند ما از این تصمیم آنان حمایت می‌کنیم. هر جا هم اختلاف بود سعی می‌کنیم اختلاف را حل کنیم، اگر اختلاف حل شد که لیست مدنظر را تائید می‌کنیم اما اگر حل نشد شورای مرکزی ائتلاف بزرگ اصولگرایان دخالتی نمی‌کنند بنابراین انتشار هر نوع خبری از سوی این شورا در مواقعی که اختلاف وجود دارد منطبق با واقعیت نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
آقای تابناک عزیز: چرا انقدر اصرار به اختلاف دارید؟؟؟
چرا خبر حداد عادل را نمی زنید که لیست نهایی اصولگرایان مشهد مقدس را تایید کردند. قاضی زاده،بحرینی،شیران،کریمی پژمان فر. تمام دیگه لطفا
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
گيريم كه تاييد كرده باشه. اين كه دليل بر نبودن اختلاف نيست. چيزيه كه بوده ديگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :