آیت الله یزدی تاکید کرد:
رییس ستاد انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: هدف اصولگرایان افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.
کد خبر: ۱۸۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 20 February 2016
به گزارش تابناک قم، مهندس سید محمد آقامیری طی سخنانی با اشاره به ماهیت و اعضای تشکیل‌دهنده شورای هماهنگی اصولگرایان استان، اظهار داشت: شورای هماهنگی اصول‌گرایان استان قم دارای ده تشکل ثبتی و رسمی است که در قم دبیرخانه دارند.

وی افزود: این شورا متشکل است از جمعیت آبادگران جوان، جمعیت ایثارگران، مجمع اصولگرایان استان قم، جبهه پایداری، جبهه ایستادگی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی اصناف قم، انجمن اسلامی فرهنگیان قم، رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قم و نماینده جمعی از هیات مذهبی استان می‌باشد.

رییس ستاد انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم ادامه داد: به جز این اعضای رسمی، اعضای غیررسمی مانند جمعیت ورزشکاران، علما و جاهای مختلف که حزبی نیستند، نیز عضو این شورا هستند.

آقامیری با اشاره به این‌که برخی می‌گویند چرا آقای لاریجانی را حذف کردید، خاطرنشان کرد: ما آقای لاریجانی را حذف نکردیم؛ آقای لاریجانی زمانی که ائتلاف اصولگرایی تهران تشکیل شد و از وی دعوت کردند، دعوت را نپذیرفت و خودش از اصولگرایان تهران فاصله گرفت.

وی گفت: نکته دوم این‌که جمعیت رهروان ولایت که دبیر کل آن آقای جلالی است و تشکل مطبوع آقای لاریجانی هست، در تهران به اصلاح‌طلبان و اعتدالیون و حامیان دولت ملحق شد و خود آقای دکتر جلالی در لیست اصلاح‌طلبان معرفی‌شده است و این فاصله گرفتن آقای لاریجانی از ائتلاف اصولگرایان را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم  اظهار داشت: از طرف دیگر اصلاح‌طلبان در قم از آقای لاریجانی حمایت کردند، پس توقعی نیست که اصولگرایان قم از آقای لاریجانی حمایت کنند؛ ما آقای لاریجانی را حذف نکردیم درواقع خودش از ما فاصله گرفت.

وی در خصوص ارائه در مقابل جامعه مدرسین تصریح کرد: با توجه به این‌که پیش از این اعلام‌شده بود به دلیل برگزاری انتخابات خبرگان رهبری جامعه مدرسین بنا ندارد برای نمایندگان مجلس هم لیست بدهد، ما دو ماه قبل از اینکه جامعه مدرسین لیست بدهد لیست را بستیم.

آقامیری ابراز داشت: پس‌ازاینکه جامعه مدرسین لیست داد، حاج علی آقا محمدی مسئول شورای هماهنگی اصولگرایان دیداری با آیت الله یزدی داشت.

وی ادامه داد:  دیدار مسئول شورای هماهنگی اصولگرایان برای کسب تکلیف بود که در انتخابات بمانیم و یا کناره‌گیری کنیم که آیت‌الله یزدی در این دیدار خطاب به حاج علی آقا محمدی گفته بود که شما لیست خودتان را داده‌اید و از آن حمایت کنید، این هیچ تعارضی با لیست جامعه مدرسین ندارد؛ شما از لیست مورد تأییدتان  حمایت کنید و کار تشکیلاتی خودتان را ادامه بدهید چراکه مردم از شما توقعاتی دارند و شما نیز بر اساس آن این لیست را ارائه داده‌اید.

وی ضمن مردود دانستن برخی شایعات مبنی بر این‌که شورای اصولگرایان در مقابل جامعه مدرسین ایستاده است، ادامه داد: در انتخابات سال 92 جامعه مدرسین آقای ولایتی را انتخاب کرد و آقای ولایتی در قم چهارم شد اما هیچ‌کس این تلقی را نکرد که مردم مقابل جامعه مدرسین ایستادند.

آقامیری خاطرنشان کرد: افرادی که اصرار دارند که این کار شما قرار گرفتن در مقابل جامعه مدرسین است، کسانی هستند که می‌خواهند این اختلاف را بین ما و جامعه مدرسین ایجاد کنند و از این اختلاف یک کرسی ریاستی برای خودشان دست‌وپا کنند و این اظهارات هیچ دلیل دیگری ندارد.

وی گفت: ما به همه احترام می‌گذاریم و هرکسی که لیست بدهد ما به آن احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم کار سالم انتخاباتی انجام دهیم تا تنور انتخابات گرم شود و مردم به هر کدام که خودشان می‌خواهند رأی دهند؛ همه هدف این است که میزان شرکت در انتخابات افزایش یابد.

رییس ستاد انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان قم در پایان تصریح کرد: مردم قم  در انتخابات شورای اسلامی شهر قم  با انتخاب ۱۹ نفر از لیست اصولگرایان  نشان دادند که به لیست شورای هماهنگی اصولگرایان قم اعتماد و اطمینان دارند.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :