کد خبر: ۱۸۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 21 February 2016
به گزارش تابناک یزد، «روزنامه شرق» در گزارشی به موضوع داغ فهرست جامعتین و حذف هاشمی از یکی از این لیست ها به نقل از اسدالله بادامچیان می پردازد.
این روزنامه در بخشی از این گزارش با عنوان«دليل حذف هاشمي» می نویسد:« مقابل در ورودی ساختمان حزب مؤتلفه در خیابان خردمند، میزی گذاشته‌اند و روی آن تراکت‌ها، پوسترهای انتخاباتی و بولتن‌های خبری اصولگرایان قرار دارد؛ از ویژه‌نامه خبری ائتلاف بزرگ اصولگرایان با محتوای کاملا تخریبی و ضددولت گرفته تا بروشور تبلیغاتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدون نام هاشمی رفسنجانی. اثری از تبلیغات جامعه روحانیت مبارز که برخلاف جامعه مدرسین، نام هاشمی را درون فهرست خود قرار داده، به چشم نمی‌خورد تا جایی که اسدالله بادامچیان که هم‌زمان رئیس ستاد انتخاباتی حزب مؤتلفه برای انتخابات مجلس و جامعه مدرسین و جامعه روحانیت برای خبرگان است، در نشست خبری حزب مؤتلفه می‌گوید: «نظر آیت‌الله محمد ‌یزدی این بود که آقای هاشمی در فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نباشد».

اگرچه در ادامه لازم می‌بیند که توضیح دهد این به معنای حاکم‌بودن نظر آیت‌الله یزدی نبوده است: «نظر موافق و مخالف درباره بودن یا نبودن هاشمی‌رفسنجانی در فهرست مطرح شد اما اگر درباره جزئیات و نظرات مطرح‌شده صحبت کنم، می‌شود صورت‌جلسه جامعه مدرسین، که آن هم محرمانه است».
بادامچیان با تأیید دعوای بین هاشمی و یزدی گفت البته این نظر فقهاست که جامعه مدرسین اسم ایشان را نگذاشت و جامعه روحانیت گذاشت، این را به منازعه تبدیل نکنیم». توضیح بادامچیان درحالی است که در آخرین انتخابات ریاست مجلس خبرگان، رقابت اصلی بین هاشمی و آیت‌الله یزدی بود که در نهایت ریاست به یزدی رسید.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :