استاندار هرمزگان با تاکید بر ایجاد تحول در اقتصاد خانواده و بانوان گفت: اشتغال بانوان هرمزگانی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۸۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 21 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در حاشیه مراسم افتتاح بوستان بانوان از تکمیل بوستان‌های بانوان استان در آینده نزدیک خبرداد و اظهار داشت: در حال حاضر 22 بوستان بانوان در استان در حال احداث است و پس از تکمیل و بهره‌برداری از آنها برنامه‌ریزی لازم برای احداث بوستان بانوان در دیگر شهرهای هرمزگان در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر ایجاد تحول در اقتصاد خانواده و بانوان بیان‌ داشت: با توجه به تحصیلات بالایی بانوان و نقش آفرینی آنان در جامعه باید در بخش اشتغال این قشر از جامعه تلاش‌کرد.
 
استاندار هرمزگان مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی را نشانه پویایی جامعه اسلامی خواند و تصریح‌کرد: بانوان در روز هفتم اسفندماه دوشادوش مردان در صحنه انتخابات حضور یافته و با آگاهی و بصیرت، انتخابی اصلح انجام می‌دهند.
 
جادری از تحول شهرستان سیریک طی 10 سال آینده خبر داد و گفت: بدون توجه به قرار گرفتن شهرستان سیریک در کنار سواحل مکران، ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و همچنین جمعیت این شهرستان در آینده افزایش می‌یابد.
 
گفتنی است مساحت این بوستان 13 هزار و 400 متر مربع و با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال در شهر بندر سیریک احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :