کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود
کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با اشاره به تبلیغات برخی از کاندیداها، گفت: آقایان که این شب‌ها به فکر اطعام‌دهی به مردم افتادند، در این مدت کجا بودند که این روزها سفره‌دار شدند.
کد خبر: ۱۸۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 22 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، عادل روحی یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در جمع خبرنگاران درباره حضور برخی شخصیت‌های ملی سیاسی در ستاد انتخاباتی برخی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از طیف اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: مازندران ورزشکاران ملی و افراد سیاسی زبده و فعالی دارد، اگر قرار است برای شهر خودم به‌عنوان نماینده انتخاب شوم، از ظرفیت‌های ورزشی و سیاسی شهر خودم استفاده می‎کنم.

وی اضافه کرد: ورزشکاران و مربیان ملی برای شهر ما آبرو و حیثت جمع نمی‎کنند، آنها یک ساعت در این شهر میهمان هستند و حضورشان نه‌تنها باعث دلگرمی به مردم نمی‌شود، بلکه موجی از نگرانی و کم‌محلی در بین ورزشکاران این استان ایجاد می‌کند.

روحی با اعلام اینکه مردم ساری و میاندورود عاقل هستند و گول این اقدامات را نمی‌خورند، بیان کرد: مگر در شهر من ورزشکار، مربی، سرپرست کم بود که با پشت کردن به چهره‌های استانی به چهره‌های ملی روی آوردند، مگر در استان ما افراد زبده سیاسی کم هستند که از برخی حامیان فتنه دعوت به عمل می‎آورید.

وی اضافه کرد: همین افرادی که اقدام به دعوت از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس کردند، خودشان روزی در مجلس دارای کرسی بودند، چرا در ورزش مازندران به‌ویژه فوتبال آن طور که باید و شاید نشاط به‌وجود نیاوردند.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان فوتبال مازندران به‌دلیل نداشتن زیرساخت مناسب ورزشی در دیگر استان‎های کشور مشغول فعالیت هستند.

روحی با اعلام اینکه بهره‌برداری از بازیکنان و چهره‌های سیاسی در موقع انتخابات و دعوت از آنها در ستادهای انتخاباتی توهین به شعور و افکار عمومی است، افزود: نباید در انتخابات هوچی‌گری کرد، باید در انتخابات به همان اندازه که فرد دارای قابلیت است، خودش را معرفی کند نه بیشتر و نه کمتر!

وی با اعلام اینکه مشکلات اقتصادی در استان مازندران بیداد می‎کند، چرخ صنعت در استان حسابی لنگ می‎زند، مشکلات اجتماعی در استان وجود دارد و بیکاری بیداد می‎کند.

روحی خاطرنشان کرد: آقایان چندین دوره تجربه حضور در مجلس را داشتند چرا قانونی برای حمایت از معلولان و خانواده‌های آنها ننوشتند، چرا نباید از فعالان رسانه‌ای و فعالان هنری به‌خوبی استفاده شود.

وی در ادامه به هزینه بالای انتخاباتی برخی از ستادهای انتخاباتی در استان نیز اشاره کرد و گفت: مگر یک داوطلب نمایندگی مجلس پس از انتخابات چه مقدار حقوق قرار است بگیرد که هزینه میلیاردی در انتخابات می‎کند.

روحی با اشاره به شام‌دهی برخی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی که مصداق فریبکاری است، اضافه کرد: آقایان که این شب‌ها به فکر اطعام‌دهی به مردم افتادند، در این مدت کجا بودند که این روزها سفره‌دار شدند.

وی در پایان گفت: هر فردی که از راه مکر و حیله و دروغ مردم را فریب دهد و امر عادی را بزرگ جلوه دهد و بخواهد از هر وسیله‌ای به کرسی مجلس راه یابد، طبق قانون جمهوری اسلامی ایران کلاهبردار محسوب می‎شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :