یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر و شهدای تیپ 37 حضرت عباس (ع) در شمالغرب کشور در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 22 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در حسینیه ثار‌الله سپاه اردبیل و با حضور آحاد مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری بزرگ بانوی اسلام برگزار شد شرکت‌کنندگان یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بدر و خیبر و دوران دفاع مقدس را با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم به رشادت‌های رزمندگان در قالب لشکر عاشورا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عملیات بدر و خیبر از عملیات‌های غرور‌آفرین دوران دفاع مقدس است که پیروزی‌های رزمندگان هراس و واهمه را بر دل لشکر کفر انداخته بود.

سردار جلیل بابازاده یادآور شد: بعد از پیروزی در عملیات بدر و خیبر بود که دشمن به قدرت نظامی ایران با تکیه بر ایمان و استواری فرزندان رشید این مرز و بوم پی برد و برای همیشه دندان طمعش را از حمله دوباره و عزم راسخ برای فتح مناطق مختلف ایران بیرون کشید.

وی تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی هیچ وقت از توطئه و فتنه‌های خود دست برنداشتند و همواره سعی کردند این انقلاب را با چالش‌های جدی روبه‌رو کنند اما قطعا این چالش‌ها مردم ایران را آبدیده‌تر کرده و هیچ وقت دشمن نتوانسته است بر اراده و استواری این ملت غلبه کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پایداری عزت و افتخار این ملت را به برکت دینداری و توجه به ارزش‌های معنوی یادآور شد و افزود:‌ ما در سنگر انقلاب حتی با نشاط‌ تر از اوایل جنگ حاضر هستیم و در 7 اسفند امسال پشتیبانی‌مان را از ولایت و خط مقاومت انقلابی به همه دنیا نشان خواهیم داد.

بابازاده قدرت نظامی سپاه را رعب‌آور‌ برای دشمنان و نشاط آفرین برای دوستداران توصیف کرد و ادامه داد: دستگیری تفنگداران آمریکایی به دست نیروهای رشید سپاه پاسداران ابهت و عظمت واقعی آنها را به نمایش گذاشت.

این مسئول بیان کرد:‌ این انقلاب بالاتر از همه تسلیحات نظامی به قدرت معنوی آراسته است و هیچ وقت این قدرت ضایع‌شدنی و زوال‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره سرداران و فرماندهان رشید آذربایجان را در قالب لشکر عاشورا گرامی داشت و گفت: آذربایجانی‌ها همواره به سردارانی چون باکری، بابازاده و بنی‌هاشم افتخار می‌کنند.

در این مراسم مداحی شده و با پخش کلیپ یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای بدر و خیبر گرامی داشته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :