مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خبر داد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه تمام دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان البرز در آماده‌باش کامل هستند، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات گزارش نشده است.
کد خبر: ۱۸۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 26 February 2016

به گزارش خبرنگار تابناک البرز مستقر در ستاد انتخابات استانداری البرز مهدی مهرور دقایقی قبل با حضور در این ستاد به خبرنگاران گفت: در حال حاضر مدیریت بحران استان البرز در آماده‌باش کامل قرار دارد و روسای ستاد بحران شهرستان‌ها و ستاد بحران شهرها در محل کار خود حضور داشته و شرایط را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر ادارات خدمات‌رسان از جمله اداره برق، آب، گاز و مخابرات در آماده‌باش هستند و تا هیچ خللی در روند برگزاری انتخابات و اخذ رای از مردم صورت نگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تصریح کرد: هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، راه و شهرسازی و مجموعه‌های مرتبط نیز در آماده‌باش هستند تا در کمترین زمان مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

مهرور گفت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های انجام شده در استانداری البرز، ستاد انتخابات البرز و ستادهای انتخابات حوزه‌های کرج و ساوجبلاغ، امکانات امدادی، امنیتی و انتظامی در این ستادها مستقر شده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه از صبح امروز آتش‌نشانی و اورژانس با تجهیزات کامل در استانداری البرز و ستاد انتخابات این استان مستقر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: آماده‌باش این ستاد و دستگاه‌های عضو تا پایان انتخابات تداوم داشته و خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارشی به ستاد مدیریت بحران ارسال نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی