هر روز که می‌گذرد اتفاقات عجیبی در گوشه و کنار این کشور که حاصل شاهکار مدیران تدبیر و امید است را باید به نظاره بنشینیم.
کد خبر: ۱۹۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 01 March 2016
 به گزارش تابناک مازندران، در شرایطی که بیش از دو سال از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد و به واقع این دولت به سردمداری جناب روحانی هنوز نتوانسته است به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند، هر روز که می‌گذر اتفاقات عجیبی در گوشه و کنار این کشور که حاصل شاهکار مدیران تدبیر و امید است را باید به نظاره بنشینیم.

این دولت که نظر مردم در خصوص عملکرد خود را به‌صورت کاملاً جدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب کمترین کرسی‌های آن مشاهده کرد، به‌نظر می‌رسد باید نسبت به نوع روند خود در ایام باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تجدید نظر جدی کند.

ازجمله این تغییرات لازم‌الاجرا در بدنه دولت تدبیر و امید، توجیه ویژه فرمانداران خود نسبت به شرایط بد اقتصادی جامعه و عدم توانایی دولت در برآورده ساختن انتظارات مردم است تا اقدامات عجیب خود را با افتخار به رخ مردم گرفتار در تدابیر مبهم خود نکشانند.

در یکی از اقدامات جالب و البته عجیب در شهرستان نکا، سایت روابط عمومی فرمانداری این شهرستان خبری را منتشر کرد که بیشتر به دست انداختن مخاطبان و مردم شبیه است تا چیز دیگری.

در این مطلب آمده است که اداره پست شهر نکا از فرماندار این شهرستان به پاس زحمات در سال 94 با رونمایی از تمبر اختصاصی وی تقدیر کرده است که انتشار این مطلب با عکس‌العمل‌هایی نیز همراه بوده است.

حال سوال این است که فرماندار شهرستان نکا که کمتر از 10 ماه از انتصاب وی به این سمت می‌گذرد چه شاهکاری در این مدت به اجرا درآورده که شایسته چاپ تمبر اختصاصی برای این عمل باشد.

همچنین مگر حضور در مسندهای اجرایی جز پوشیدن ردای افتخار خدمت به مردم آن هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که یک فرماندار را با هر درجه از خدمت شایسته تمبر اختصاصی کند.

البته اهدای مدال‌های افتخار در دولت‌های مختلف به کارگزاران موفق با عمل بسیار درخشان یک روال طبیعی است که در این دولت نیز البته به دلایل مد نظر خودشان سابقه دارد، اما تمبر اختصاصی یک فرماندار آن هم در این شرایط و با عملکردی حداقلی جای سوال اساسی دارد که هم فرماندار نکا و هم استاندار مازندران باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

آیا صرف انجام این عمل از سوی یک مدیر برای عرض ارادت و تعریف‌های بی‌جا نباید از سوی شخص فرماندار مورد نکوهش قرار می‌گرفت، اما اینکه وی با افتخار آن را بپذیرد و خود را مورد سوال افکار عمومی قرار دهد که خدمت صادقانه به مردم چه قرابتی با انجام افعالی ازجمله چاپ تمبر اختصاصی برای یک شخص دولتی آن هم در این سطح دارد، از نتایج دیگر این اقدام است.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :