فرماندار شهرستان کبودراهنگ از تجهیز بیش از 441 اتاق در سطح شهرستان به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 05 March 2016

فرماندار شهرستان کبودراهنگ از تجهیز بیش از 441 اتاق در سطح شهرستان به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، احسان قنبری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کبودراهنگ با اشاره به اینکه ایام نوروز و عبور مسافران از مسیر شهرستان فرصتی مؤثر برای نشان دادن جاذبههای گردشگری، صنایع دستی و توانمندیهای این منطقه است، اظهار کرد: در ایام نوروز خدماترسانی مطلوب و تصویری خوب و زیبا از شهرستان، میتواند ذهنیت مؤثر و مثبتی برای گردشگران داشته باشد.

وی در خصوص توجه به حفظ نظافت و زیبایی چهره شهر در ایام نوروز گفت: با انجام درست وظایف، ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی فراهم شود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به هتل، مهمان‌پذیرها و مدارس پیشبینی شده برای اسکان مسافران گفت: شهرستان کبودراهنگ با 441 اتاق، 9 رستوران و پنج مجتمع بین‌راهی آماده خدماتدهی به مسافرین نوروزی هستند.

وی در ادامه به 6 درمانگاه فوریتهای پزشکی، اورژانس و بخشهای بیمارستان اشاره کرد و گفت: درمانگاه شیرین سو و گلتپه در طول شبانهروز آماده خدماترسانی به مسافرین نوروزی هستند.

قنبری در خصوص پمپ بنزین سیار که از سال گذشته در حال پیگیری بوده است، افزود: یک دستگاه پمپ بنزین سیار در غار علیصدر به منظور حل بنزین خودروی مسافران مستقر خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :