استاندار مازندران بر حذف موازی کاری در خدمات رسانی به ایثارگران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 10 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح در نخستین جلسه فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری مازندران گفت: برای اجرایی کردن سیاست های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به تشکیل کارگروه تخصصی است و برای پیگیری مشکلات ایثارگران باید تلاش شود.

وی افزود: خدمات دهی به ایثارگران پراکنده است و نیاز است کار به صورت جدی دنبال شود و باید تلاش شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در جریان باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: امور مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به صورت هماهنگ و با یک سیاستگذاری واحد انجام شود که بنیاد شهید متولی این امر است و موازی کاری ها باید کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در استان همه دستگاه ها مشتاقانه پای کار هستند، گفت: یادواره های شهداء کار بسیار بی نظیری است که در استان برگزار می‌شود و استان‌های دیگر مازندران را به برگزاری یادواره های آن می شناسند.

فلاح بیان کرد: برای نهادینه شدن و فرهنگ سازی و ماندگاری یاد و خاطره شهداء باید یادواره های شهداء برگزار اما ولی باید ساماندهی در این امر صورت گیرد.

استاندار مازندران گفت: تاکید مقام معظم رهبری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ریاست جمهور و 17 وزیر در شورای عالی هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت نشانه اهمیت موضوع است و باید در استان به صورت ویژه دیده شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :