کد خبر: ۱۹۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 12 March 2016


مدیرکل بحران استانداری البرز از استقرار نیروهای امدادی در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: این طرح با توجه به چهارشنبه آخر سال و پیشگیری از حوادث و خدمات‌رسانی‌ها اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر استان البرز اظهار داشت: برای روزهای پایانی سال تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: در این راستا و با استفاده از توان و ظرفیت‌های دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل برای ورود مسافران نوروزی و ایام تعطیلات نوروز را داریم.

مدیرکل بحران استانداری البرز با بیان اینکه استان البرز مورد توجه مسافران و گردشگران نوروزی است افزود: در این راستا از ماه‌های قبل اقدامات لازم برای ورود گردشگران و مسافران در این استان اندیشیده شد و هماهنگی‌های لازم برای این مهم نیز انجام شده است.

مهرور در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و برگزاری آیین‌های این روز افزود: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیروهای امداد در نقاط مختلف استان البرز در این روز مستقر می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه با اجرای طرح چهارشنبه ایمن به استقبال روزهای پایانی سال می‌رویم،‌ تأکید کرد: امسال با در نظر گرفتن تجربیات سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی به منظور برگزاری آیین‌های بی‌خطر برای این شب برگزار شد.

مدیرکل بحران استانداری البرز افزود: امیدواریم با برگزاری این دوره‌های آموزشی چهارشنبه بدون حادثه را در این استان سپری کنیم.

به گفته مهرور دستگاه‌هایی چون هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی در این روز در آمادگی کامل به سر می‌برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی