مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع 75 هزار تن انواع کودهای شیمیایی در بین کشاورزان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 08 April 2015

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع 75 هزار تن انواع کودهای شیمیایی در بین کشاورزان خبر داد.

به گزارش ایسنا ؛ "حسین فضلی" ، اظهارکرد: در سال گذشته 75 هزار تن انواع کود شیمیایی شامل کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بین کشاورزان متقاضی توزیع شد.

وی با بیان اینکه خرید گندم و جو در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته، تصریح کرد: سال گذشته 3 هزار و 400 تن انواع بذور گندم و جو از تولیدکنندگان بذور در سطح استان خریداری شد در حالیکه درسال 92 ،500 تن خریداری شده بود.

فضلی با اشاره به اقدامات این شرکت، عنوان کرد: بازدید از مزارع تولید بذر استان در سطح بیش از 700 هکتار توسط کارشناسان شرکت و مرکز تحقیقات کشاورزی در فصل های بهار و ارائه رهنمودها و توصیه های فنی لازم به کشاورزان، برگزاری دوره آموزشی با عنوان تکنولوژی تولید بذر یونجه به مدت 5 روز با حضور 38 نفر از کارشناسان زراعت و انبارداران مدیریت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح کشور و برگزاری دوره های آموزشی کاربرد فرمون در کشاورزی ارگانیک با حضور بیش از 140 نفر از مروجین از اقدامات شرکت خدمات سازمان جهاد کشاورزی است.

وی فعالسازی سامانه پیامکی شرکت در راستای ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کشاورزان و مشتریان و فعال سازی سیستم تلفن گویای مدیریت به منظور ارتباط سریع و آسان بهره برداران و کاگزاران از جمله دیگر اقدامات این شرکت در سال گذشته دانست.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :