رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برای اینکه بتوانیم رفتارهای ناهنجار برخی جوانان را کنترل کنیم، تاکید بر خانواده محوری است تا خانواده ها روزهای پایانی سال را به دور از رفتارهای پر خطر سپری کنند.
کد خبر: ۱۹۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 15 March 2016
سرهنگ مصطفی طلوعی در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروی انتظامی سازمانی خدمتگزار است که مسئولیت تامین نعمت بزرگ امنیت برعهده این سازمان است.
وی امنیت را از ارکان هر کشور دانست و گفت: امنیت جز با همکاری تمام مردم و مسئولین امکان پذیر نیست و فرهنگ سازی یکی از مولفه های ایجاد امنیت است.
وی افزود: در هفته های اخیر با تلاش نیروی انتظامی استان بیش از یک میلیون مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: آمار نشان می دهد طی سال های اخیر در چهارشنبه های آخر سال حوادث نسبت به سال قبل از آن کاهش پیدا می کند و این به معنی کمتر شدن رفتارهای پرخطر در کشور و کاهش حادثه دیدگان در آخر هر سال است.
طلوعی درباره معدود افراد مزاحم در چهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی به حتم با این افراد که باعث آزار و اذیت مردم می شوند برخورد جدی خواهد داشت و طرح های ویژه ای در این خصوص اجرا خواهد شد.
وی خانواده را یکی از ارکان اساسی جامعه دانست و درباره رعایت نکات امنیتی در ایام عید خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی سال آینده که تعداد زیادی از همشهریان در سفر هستند، به حتم پیشگیری های لازم جهت جلوگیری از سرقت منازل، داخل خودرو، خودرو انجام دهند تا عید امسال شاهد کمترین سرقت باشیم. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :