فرماندار اردبیل گفت: تمام تمهیدات لازم برای مراسم چهارشنبه آخر سال در اردبیل انجام شده است.
کد خبر: ۱۹۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 15 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در شهرستان اردبیل انجام شده است و مراکز بهداشتی و درمانی به منظور ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان احتمالی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در مراسم چهارشنبه آخر سال نکات مهم و ایمنی لازم را در رابطه با حوادث احتمالی رعایت کنند، افزود: نیاز است در این راستا خانواده‌ها نیز هوشیاری لازم را داشته باشند و چهارشنبه آخر سال را روزی خوش و شاد برای خود و خانواده‌های خود رقم بزنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: 10 کمیته ستاد تسهیلات استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل راه‌اندازی شده و این کمیته‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی تمام تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌اند و شهرستان اردبیل آماده استقبال از گردشگران داخلی و خارجی است.

زنجانی تصریح کرد: 30 مدرسه در قالب 220 کلاس در شهرستان اردبیل برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در اردبیل تدارک دیده شده است و تمام مراکز درمانی، بهداشتی، اقامتی و تفریحی، گردشگری و طبیعی شهرستان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی از خدمات‌دهی نانوایی‌های شهرستان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران خبر داد و افزود: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز در 15 نقطه از شهرستان اردبیل سفره هفت‌سین ایجاد می‌شود و با حمایت شهرداری و شورای شهر، فرمانداری شهرستان اردبیل در آمادگی کامل برای استقبال از مسافران در تعطیلات نوروزی به سر می‌برد.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: میوه شب عید نیز در 35 مرکز در شهرستان اردبیل آغاز شده است و نظارت همه‌جانبه‌ای بر خرید و فروش اقلام و کالاهای شب عید توسط دستگاه‌های مربوطه در اردبیل انجام می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :