فرماندار چالوس
فرماندار چالوس گفت: جاده کندوان برای رفع مشکلات نیازمند نگاه ملی و اعتبارات فرااستانی است.
کد خبر: ۲۰۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 20 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد‌ناصر زندی در مراسم افتتاحیه سه‌طرح عمرانی در مرزن‌آباد و رونمایی از کتاب «فرهنگ عامه مرزن‌آباد» با اشاره به موقیعت جغرافیایی شهرستان چالوس، اظهار کرد: این شهرستان به‌دلیل استقبال زیاد مسافران از نقاط مختلف کشور در طول سال و نزدیکی به پایتخت از شرایط خاصی برخوردار بوده و زبانزد عموم مردم است.

وی با اعلام اینکه بسترهای لازم برای استقبال از مسافران نوروزی با تشکیل کمیته‌های مختلف در ستاد خدمات سفر ایجاد شده است، افزود: شهرداران سه شهر چالوس، هچیرود و مرزن‌آباد نیز با توجه به وظیفه سنگینی که دارند باید از تمام توان خود استفاده کرده و با کمک سایر کمیته‌ها شرایط را به‌شکلی فراهم کنند که مسافران نیز با رضایت خاطر از این‌ شهرستان یاد کنند.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه مرزن‌آباد پیشانی چالوس است، تصریح کرد: اگر چه این شهر به‌عنوان نزدیک‌ترین شهر به پایتخت بوده و همواره با مشکلات مهمی مانند ترافیک روبه‌رو است، اما همیشه سربلند بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه جاده استثنایی کندوان علی‌رغم همه زیبایی‌هایی که دارد دارای سختی‌ها و مشکلاتی است، خاطر‌نشان کرد: یک نمونه از این مشکلات حادثه کولاک چند روز قبل بود که سبب قفل و مسدود شدن چند ساعته این محور شد که همه این مسایل بیانگر این است که جاده کندوان برای رفع مشکلات نیازمند نگاه ملی و اعتبارات فرا‌استانی است.

زندی در پایان با تقدیر از زحمات شهردار، امام جمعه مرزن‌آباد و اعضای شورای اسلامی این شهر در مورد ایجاد بستر لازم برای استقبال از نوروز، گفت: برای رفع کاهش ترافیک از شهر مرزن‌آباد نیاز است کنار گذر کلاردشت به‌سمت جاده کندوان هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد تا اندکی از مشکلات مرزن‌آباد کاسته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :